یکی از اعضای فراکسیون ولایی مجلس در مورد اینکه کدامیک از کاندیداهای اصولگرا توان رقابت با روحانی را دارند گفت: روحانی در حال حاضر توانی ندارد و یک کاندیدای ناشناس که در آینده معرفی خواهد شد رای‌اش از روحانی بیشتر است.

به گزارش ندای گیلان؛محمدعلی پورمختار در مورد احتمال وحدت اصولگرایان به خبرآنلاین گفت: اصولگرایان هم به لحاظ تکلیفی که برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و امام دارند و هم احساس خطری که از انحراف از جریان اصیل انقلاب دارند رسیدن به وحدت و ائتلاف را امری لازم و ضروری می‌دانند.

وی اظهار داشت: البته نه فقط جریان انقلابی بلکه سایر جریان های سیاسی یعنی اصلاح طلبان نیز باید پای کار بیایند و کشور را از این احساس خطری که هست نجات دهند.

پورمختار با اشاره به فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ما به صورت اصولگرایی وارد جریان انتخابات نمی‌شویم و گفتمان ما نیز گفتمان انقلاب است البته با این تفاوت که یک نگاه حداکثری به موضوع داریم، همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، اعتقادی به چپ و راست و اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارند لذا این جبهه هم با یک نگاه حداکثری تشکیل شده است و بر این مبنا هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان باید در روش خود تجدید نظر کنند.

وی در مورد اینکه برخی از اصولگرایان امیدوارند تعدد کاندیداها در جریان اصولگرایی درنهایت به دو مرحله ای شدن انتخابات و پیروزی اصولگرایان بیانجامد، گفت: آن چیزی که برای اصولگرایان و انقلابیون اتفاق خواهد افتاد این است که در همان مرحله اول کار تمام می‌شود و کسی این تفکر که انتخابات دو مرحله ای شود را ندارد، دلیلی هم برای دو مرحله‌ای شدن نیست. آمار و اطلاعاتی که ما داریم این است؛ انتخابات به نفع جریان انقلاب در همان مرحله اول تمام می شود.

این نماینده اصولگرای مجلس درمورد انتقادات اقتصادی و اجتماعی جلیلی و قالیباف از دولت و اینکه این انتقادات تا چه اندازه در سبد رای آنها تاثیر گذار است گفت: ممکن است بخشی از جامعه نسبت به نقد افراد برداشت مختلفی داشته باشند، البته نگاه مردم به موضوعات مختلف در جامعه نگاه اقتصادی است، زیرا دشمن نیز اقتصاد را هدف قرار داده است و هر کس غیر از این رفتار کند زمینه انحراف در انقلاب را ایجاد می کند چون باعث نارضایتی در بین مردم می  شود و این یعنی آسیب به اصل انقلاب.

وی ادامه داد: اگر هدف انتقادات چیزی غیر از اصلاح امور اقتصادی باشد و حواشی دیگری مطرح شود باعث آسیب رساندن به انقلاب می‌شود و درست نیست.

پورمختار در مورد کاندیداهای معرفی شده از سوی اصولگرایان تا به امروز و میزان پایگاه مردمی و رای آوری آنها نیز گفت: آقای میرسلیم و یا هر کاندیدای دیگری که معرفی شوند به اندازه آقای روحانی رای دارند.

وی در مورد اینکه کدامیک از کاندیداهای اصولگرا توان رقابت با روحانی را دارند گفت:روحانی در حال حاضر توانی ندارد و یک کاندیدای ناشناس که در آینده  از طرف جبهه انقلاب  معرفی خواهد شد رای اش از روحانی بیشتر است.

وی تاکید کرد: من معتقدم هر فردی که از طرف اصولگرایان  مطرح شود رای آقای روحانی را می شکند و حتی در طیف همسو با آقای روحانی نیز افرادی هستند که رقیب ایشان هستند یعنی عارف ،جهانگیری و مطهری به جد به عنوان رقبا یا جانشینان وی مطرح هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه در حال حاضر اصلاح طلبلان منتقدان اصلی روحانی هستند گفت: ما در جلسات می‌بیینیم که اصلاح طلبان بیشتر از ما اصولگرایان نسبت به روحانی نقد دارند و از شرایط کشور ناراضی هستند.