سید حمید حسینی مدیرکل و رئیس ستاد اقامه امر به معروف و نهی از منکر زندانهای گیلان در اولین نشست این شورا از خدمات نوین زندانبانی اسلامی بعنوان برجسته ترین مصداق امر به معروف یاد کرد.

ندای گیلان:سید حمید حسینی مدیرکل و رئیس ستاد اقامه امر به معروف و نهی از منکر زندانهای گیلان در اولین نشست این شورا از خدمات نوین زندانبانی اسلامی بعنوان برجسته ترین مصداق امر به معروف یاد کرد.

رئیس ستاد امر به معروف زندانهای گیلان در این نشست با تشریح ابعاد مختلف حادثه عاشورا بعنوان عالی ترین مرجع امر به معروف در تاریخ اسلام ، امر به معروف بعنوان یک ضرورت دائمی در زندگی مسلمانان دانست.

وی همچنین خواستار توسعه و تعمیم این فعالیتها در سطوح زندانها شد و تصریح کرد:  تمرکز دادن امر به معروف ونهی از منکر در سطح  ستادی  کافی نیست و ضروری است با توجه به حساسیت کار در زندانها شاهد اقدامات این ستاد در مراکز و زندانهای استان باشیم.

حسینی مهمترین و برجسته ترین خصایص امران به معروف ونهی از منکر را الگو بودن این افراد در کار و زندگی خود دانسته وتصریح کرد: موفقیت امر به معروف درگرو ارایه  سرمشق و الگوی عملی وسازنده  آمرین به معروف است در امر به معروف کسانی  باید به میدان بیایند  در کار و زندگی خود  بتوانند الگویی برای دیگران باشند.