دبیر شورای اصلاح طلبان گیلان گفت:تمامی اعضای شورا کما فی السابق از این اقدام اعلام حمایت می کنند و اتفاقا منتظر اقدامات بعدی و بکارگیری تعداد بیشتری از جوانان نیز هستند.

به گزارش ندای گیلان ،گیل نگاه نوشت:به دنبال انتشار مطلبی در یکی از رسانه های استان، از قول «یک عضو شورای اصلاح طلبان گیلان» که بنا به اظهار این سایت خبری «نخواست نامش فاش شود» مبنی بر انتقاد اصلاح طلبان گیلان از انتصاب سه بخشدار جوان از سوی استاندار گیلان، دبیر شورای اصلاح طلبان استان گیلان ضمن تکذیب طرح این موضوع از سوی اعضای شورا، نسبت به مسائل مطرح شده در این مطلب واکنش نشان داد.

فرشاد شریفی در این رابطه به گیل نگاه گفت: با توجه به پیگیری صورت گرفته و صحبتهای مطرح شده در فضای مجازی، صحت این اظهارات را از اعضای شورای اصلاح طلبان استان گیلان جویا شدیم که اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورا اعم از ۲۶ شخصیت حقوقی اصلاح طلب و اعتدالگرا و نیز ۱۲ شخصیت حقیقی، ضمن تکذیب انجام مصاحبه با رسانه مذکور، تاکید کردند که هیچگونه موضع منفی نسبت به انتصابات اخیر دکتر سالاری استاندار محترم گیلان در خصوص بکارگیری جوانان جوانان فعال و خوش فکر استان در پست های مدیریتی ابراز نکرده اند.

شریفی ادامه داد: تمامی اعضای شورا کما فی السابق از این اقدام اعلام حمایت می کنند و اتفاقا منتظر اقدامات بعدی و بکارگیری تعداد بیشتری از جوانان نیز هستند.

دبیر شورای اصلاح طلبان گیلان افزود: درخصوص مصاحبه منسوب به احدی از اعضای شورای اصلاح طلبان استان که بدون درج نام در پایگاه خبری تابناک گیلان منتشر شده است باید اعلام دارم که تمامی اعضای این شورا از چنان شجاعت و شهامتی برخوردار هستند که بخواهند علنی و بدون لکنت زبان انتقاد کنند و نخواهند نامشان در انتشار مصاحبه پنهان بماند.

این فعال سیاسی ادامه داد: بعنوان دبیر شورای اصلاح طلبان استان و عضوی از این شورا مجددا از استاندار محترم گیلان بابت استفاده از پتانسیل عظیم جوانان شایسته گیلانی، نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم و این انتظار و امید واثق را داریم که این حرکت هوشمندانه ایشان طلیعه ای برای بکارگیری جوانان مستعد گیلانی در سطح تمامی دستگاههای اجرایی استان گیلان باشد.