فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می‌شود مربوط به برخورد یک خمپاره به شهر خدا آفرین آذربایجان شرقی بر اثر درگیری دو کشور ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ است.

به گزارش ندای گیلان،شبستری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در ساعت 19 روز شنبه خبر داد و گفت: خوشبختانه این اتفاق به غیر از خسارت مختصر به یکی از تیرهای برق فشار قوی که باعث قطع برق در منطقه شد هیچ گونه خسارت مالی و جانی دیگری در بر نداشته است.

دبیر شورای تامین استان افزود: در پی این اتفاق، از سوی مرزبانی استان درخواست ملاقات مرزی به طرفین اعلام شد و در این ملاقات، دو طرف درگیری بعد از تذکر جدی و اخطار رسمی مرزبانی جمهوری اسلامی، متعهد شدند که چنین اتفاقی تکرار نشود.

وی با بیان این که توصیه ما به طرفین آرامش و خویشتن‌داری است، افزود: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است و نیروهای مسلح و مرزبانی آماده پاسخ‌گویی قاطع به هر گونه تعرضی به خاک کشورمان هستند.

برهمین اساس، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می‌شود مربوط به برخورد یک خمپاره به شهر خدا آفرین آذربایجان شرقی بر اثر درگیری دو کشور ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ است.میزان