فرماندار رودسر گفت: از ابتدای تصویب قانون تعاون تاکنون 481 تعاونی در گرایش های مختلف ثبت شده است که برای 4500 نفر در قالب تعاونی های یاد شده اشتغال ایجاد شده است

به گزارش ندای گیلان از رودسر ، امیر جانبازی رودسری سیاست شهرستان را هم راستای با سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه شهرستان در همه جوانب به ویژه عمران و آبادانی عنوان نمود  و افزود : شهرستان رودسر عمدتاً در بخش کشاورزی فعال بوده و در بخش صنعت وگردشگری نیز از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و خوشبختانه با هم افزایی صورت گرفته در قالب تعاونی ها در جهت توسعه و عمران فعالیت های خوبی انجام شده است .

وی اظهار کرد : از ابتدای تصویب قانون تعاون تاکنون 481 تعاونی در گرایش های مختلف صنعت ، خدمات ،صید و صیادی ، حمل و نقل ، مسکن شهرستان در سامانه تشکیل تعاونی ها وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده است .

نماینده عالی دولت در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : تعداد اعضاء تعاونی های شهرستان رودسر 14430 نفر می باشد و برای 4500 نفر در قالب تعاونی های یاد شده اشتغال ایجاد شده است .

 فرماندار شهرستان رودسر ادامه داد : شهرستان رودسر 13 تعاونی پره صید و صیادی دارد که در فصل صید و صیادی 95-94 ، 500 تن انواع ماهی را صید نموده است .

وی همچنین به شرکت تعاونی حمل و نقل اشاره نمود و افزود : 30 درصد از حمل و نقل ها در شهرستان برعهده شرکت های تاکسی رانی و تاکسی بیسیم ها می باشد .

جانبازی در ادامه به افتتاح 240 واحد مسکن مهر در شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد : شهرستان رودسر در زمینه تحویل مسکن مهر رتبه اول را در استان کسب نموده است .

وی ادامه داد : در حوزه خدمات 10 شرکت تعاونی سردخانه با ظرفیت 15 هزار تن داریم که خوشبختانه شهرستان روند رو به رشد و توسعه خوبی را دارد .

فرماندار شهرستان رودسر در پایان سخنان خود از بخشداران و دهیاران خواست تلاش نمایند عضو گیری در تعاونی ها به نحوی صورت گیرد تا شاهد ارتقاء جایگاه شهرستان به رتبه یک استانی باشیم .