جلسه ی فوق العاده ی شورای شهر رشت برای بررسی استیضاح ثابت قدم برگزار شد که در این جلسه با به حد نصاب نرسیدن موافقان استیضاح پیشنهاد «مسکوت ماندن استیضاح» با 8 رای تصویب شد و ثابت قدم شهر دار رشت باقی ماند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جلسه ی فوق العاده ی شورای شهر رشت برای بررسی استیضاح ثابت قدم برگزار شد که در این جلسه با به حد نصاب نرسیدن موافقان استیضاح ،ثابت قدم شهر دار رشت  باقی ماند.

رفیعی نوده از اعضا خواست پیشنهادات خود را در رابطه با رای نهایی استیضاح اعلام کنند.

علوی با بیان این که من یکی از امضا کنندگان این استیضاح بودم خطاب به ثابت قدم گفت:آقای شهردار دنبال کارکردن باشید. توان اجرایی خوبی دارید از دلسوزان شهر و مردم کمک بگیرید که بهتر کار کنید. او خطاب به دیگر اعضای شورای شهر گفت: از دوستان می خواهم به شهردار فرصت بدهیم و از شهردار می خوهم با کسانی که جلوی شورا صف کشیده اند برخورد کند اگر آقای شهردار این فضا را حل نکند یکی دوماه دیگر دوباره در صحن شورا خواهد بود.

محمود باقری گفت: با تشکر از منتقدینش در طول عضویت در شورای شهر خطاب به اعضای شورا گفت: از شما میخواهم به خاطر خدا استعفای مرا بپذیرید.

رفیعی نودهی نیز اظهار داشت: من هم از پاسخ های شهردار قانع نشدم. بنده به شهردار رای ندادم، و تا مادامی که اصلاح امور نکند نیز رای نمی دهم.

مجید رجبی : آقای رفیعی باید مصداق قانون را انجام دهید. شما چاره ای جزء رای گیری ندارید. ضمن احترام به حضرتعالی و دیگر اعضاء ما خواستار این هستیم که مر قانون را انجام دهیم. نمیتوان هرکسی پیشنهادی را انجام دهد یا شهر باید شهر رشت از این همه گرتاری نجات پیدا کند و این همه سوالات و استیضاح را تمام کند.تکلیف مردم را مشخص کنید. مردم که بازیچه کسی نیست که کسی امتیاز بگیرد ویک روز با شهردار باشد و یک روز نباشد.

پیشنهاد «مسکوت ماندن استیضاح» با 8 رای تصویب شد

به دنبال اختلاف نظر اعضای شورا در مورد نحوه اتمام جلسه، پیشنهاد «مسکوت ماندن استیضاح» مورد تصویب اکثریت اعضای شورای شهر قرار گرفت و تصویب شد