اللهیار صیادمنش، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و روح‌ا... باقری به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال دور هستند و وضعیت علی کریمی و طارق همام هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش ندای گیلان،امروز در ادامه هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 نماینده دیگر کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند. در بازی‌های مهم امروز ابتدا استقلال از ساعت 19:30 رودرروی الهلال قرار می‌گیرد.
 الهلال-استقلال
تقابل استقلال و الهلال همیشه در فوتبال آسیا آبستن حوادث بسیاری بوده و تردیدی نیست بازی امروز نیز همین گونه باشد؛ مثل همیشه بسیار حساس و پرحادثه! استقلال در بازی رفت توانست با نتیجه 2-یک حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا هم امیدهای خود را در گروه مرگ زنده کند و هم از مهلکه حاشیه‌های ناشی از شکست در دربی و پیامد آن، تساوی خانگی مقابل سایپا نجات یابد.

حالا در بازی برگشت استقلال به دنبال تکرار پیروزی است تا با شروعی خوب در دور برگشت یک گام دیگر به صعود نزدیک شود.

2 تیم پرافتخار آسیا در شرایط به هفته چهارم لیگ قهرمانان رسیده‌اند که روزهای کاملا متفاوتی را پشت سر گذاشته‌اند. آبی‌های ایران پس از پیروزی ارزشمند در بازی رفت برابر الهلال، در لیگ 2 برد حیاتی مقابل سپاهان و ماشین‌سازی به دست آوردند تا در شرایط آرمانی پا به این دیدار بگذارند.

اما آبی‌های عربستان پس از شکست برابر استقلال در فینال جام زاید مغلوب النجم تونس شدند تا زوران مامیچ روی لبه تیغ قرار بگیرد و شاید باخت در بازی امروز آخرین حضور این مربی روی نیمکت الهلال را رقم بزند.

استقلال امروز در حالی مقابل تیم الهلال قرار می‌گیرد که تعدادی از نفرات خود را در اختیار ندارد. اللهیار صیادمنش، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و روح‌ا… باقری به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال دور هستند و وضعیت علی کریمی و طارق همام هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

البته وریا غفوری کلیدی‌ترین بازیکن تیم استقلال پس از مصدومیت طولانی به شرایط خوبی رسیده و این می‌تواند بهترین خبر ممکن برای آبی‌ها باشد. در سوی مقابل مامیچ روی نیمکت الهلال شرایط متفاوتی دارد و برخلاف بازی رفت می‌تواند از همه نفرات خود استفاده کند.

عبدا… العطیف، جووینکو و آندره کریلو بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به تمرینات الهلال اضافه شده‌اند و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانند در بازی امروز به میدان بروند. استقلال در صورت پیروزی در این دیدار بالاتر از الهلال در جدول گروه قرار خواهد گرفت و حتی شانس صدرنشینی نیز دارد که این موفقیت بزرگی برای تیمی که در گروه مرگ این فصل لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته محسوب می‌شود.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الهلال عربستان به شرح زیر است: 

سید حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن، فرشید باقری، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان،‌ اسماعیل گونکالوس و گادوین منشا