سردار میرحیدری در حاشیه حضور در یادواره شهدای چابکسر از استقرار تیم های زمستانه پلیس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودسر؛ سردارمحمدرضا میرحیدری در مراسم یادواره ۱۲۹ شهید بخش چابکسر با تجلیل از مقام والای شهدای  هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم گفت: اگر امروز کشور امنیت دارد به برکت خون شهدا  و تبعیت از ولایت است که دشمن  نمی تواند تعرضی به کشور داشته باشد.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: حماسه اربعین امسال نماد ولایت مداری و عشق به اهل بیت(ع) مردم ایران بود که دشمن را مبهوت ساخت.

وی افزود:ما این افتخار را داریم که درس ایستادگی، مقاومت و آزادگی را از امام حسین (ع) آموخته آیم.

  • سپاه انقلاب سپری برای مظلومان است

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به ترفند های دشمنان کینه توز علیه انقلاب اسلامی گفت: تا زمانیکه این مردم عشق به ولایت دارند و به آرمانهای امام و خون شهدا پایبند هستند دشمن راه به جایی نخواهد برد.

سردار میر حیدری در ادامه افزود: مشعل فروزان ولایت جهان را فرا گرفته وبه تبعیت از آن بالندگی و افتخار را در کشور احساس می کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما بنیان نظام استکباری را فروریخت و تمام معادلات آنهارا برهم زد افزود: امروز سپاه انقلاب اسلامی به عنوان سپری برای همه مسلمانان عمل می کند و از آن ها در مقابل استکبار دفاع می کند.

  • بازی های سلیقه ای نباید ما را متزلزل کند

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه،نباید بازی های سلیقه ای ما را متزلزل کند گفت: باید فارغ از جریان سیاسی و مقام و منصب دنباله رو مسیر شهدای گرانقدر اسلام باشیم.

وی به موضوع نفوذ دشمن در جامعه  اشاره کرد و بیان داشت:باید مراقب باشیم هر صدایی که نشان دهنده دوگانگی و تضاد در جامعه است قطعا از اردوگاه دشمن برخاسته است.

میرحیدری با تاکید بر اینکه  نگرانی های مقام معظم رهبری موضاعات مهم جامعه است افزود:امروز دشمن از غلبه بر ما نا امید شده و فکر نفوذ در جامعه را در سر می پروراند.

  • هرآنچه امکان دارد نشاط ایجاد کنیم

وی با بیان اینکه تنها راه پیروزی بر دشمنان، مقابله است افزود:نباید در تقویت خودمان در برابر دشمن تردید داشته باشیم.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم انقلاب اسلامی به ثمر برسد نباید دنیا طلبی ما را تغییر بدهد گفت:باید تلاش کنیم هرآنچه که توان داریم برای ایجاد نشاط در جامعه بکار بگیریم.

به گفته سردار میر حیدری از هفته آینده تیمهای زمستانه در کلیه مناطق استان استقرار پیدا می کنند.

به گزارش ندای گیلان،حضور در گلزار شهدا میانده،بازدید از گلوگاه جدید الحداث چابکسر و بازدید از دار القران نیروی انتظامی رودسر از دیگر برنامه های سفر فرمانده انتظامی گیلان به رودسر بود.