اختتامیه دوره عکاسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اعطای گواهی پایان دوره به هنرجویان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از فومن، نیک انجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در مراسم اختتامیه دوره عکاسی  در این شهرستان اظهار داشت: کلاس ها را رصد می‌کردم در طول دوره،حضور شما هنرجویان بی سابقه بوده است در این شهرستان واین دوره در ایام تابستان مورد استقبال واقع شده واین امر میسر نمی شد مگر با توانایی مدرس این دوره جناب آقای فیکویی.

وی با بیان اینکه  کیفیت آموزش این دوره بالا بوده است و مدرس این دوره از عکاسان حرفه ای در سطح استان و شهرستان بودند گفت:کلاس ها در طول هشت جلسه بسیار زیبا برگزار شد که انشاالله خروجی خوبی از این دوره داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در ادامه بیان داشت:خیلی خوشحالم که خود هنرجویان از سطح کیفی کلاس راضی بودند و همچنین از استان برای مستند سازی و تصویر برداری این دوره آمده بودند .

نیک انجام گفت:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن وظایفی برعهده دارد که یکی از این وظایف اصلی برگزاری دوره هایی برای گذراندن  اوقات فراغت جوانان  در تابستان است.

وی با تصریح بر اینکه امسال با کمک اساتید  بیش از ۹کلاس در ایام تابستان برگزار کردیم گفت: کلاس هایی اعم از عکاسی،خوشنویسی،نقاشی،موسیقی،قرآن و نهج البلاغه  از جمله این دورها بودند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خوشحالیم که اوقات فراقت جوانان ما در اداره فرهنگ و ارشاد فومن سپری شده و منتهی به هنرآموزی شود خاطرنشان کرد:می توانیم نظیر این دوره را در فصل پاییز برگزار کنیم.

در پایان  این مراسم دوره عکاسی در تابستان ۹۷ به هنرجویان گواهی پایان دوره اعطا شد.

 


خبرنگار:نعیم فرج پور