مراسم استقبال از دو ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان محمد احمد زاده و حسن عبدالهی در زادگاهشان رودسر برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان ، نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در این مراسم خطاب به این قهرمانان گفت : شما از بهترین قهرمانان جهانی هستید و امروز مردم این گونه از شما استقبال می کنند و آن موید عزت و افتخاری است که در عرصه بین المللی خلق کردید .
اسداله عباسی افزود : شما قهرمانان پر افتخار نظام جمهوری اسلامی نشان دادید در شرایطی حتی سخت می توانید نام آور در عرصه ملی و بین المللی باشید و این گونه بدرخشید.
نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که در موقع و زمان مناسب از شما قهرمانان ملی پوش تجلیل به عمل خواهد آمد اظهار کرد : تشویق و تجلیل از شما قهرمانان از جمله رسالتی است که بر عهده مسئولان است و ما هم خود را دخیل در این کار می دانیم .
به گفته وی ،عنوان نائب قهرمانی در این شرایط برای ما بسیار حائز اهمیت است و خیلی خوشحالم که مایه عزت و آبرو ی کشور شدید.
محمد احمد زاده ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان  گفت :از همه مردم و مسئولان که شرایط و بستر لازم را برای استقبال از ما فراهم کردند ممنون و متشکریم و خدا را شکر توانستیم دل ملت ایران بخصوص همشهریان رودسری خود را شاد نماییم .
وی با اشاره به این که در این مسابقات قهرمانان هر قاره حضور داشتند افزود :تمام تیم ها ی شرکت کننده با تمام توان و قدرت ظاهر شدند اما ما عزم خود را جزم کرده بودیم که قهرمان شویم .
احمد زاده ادامه داد :شروع خوبی داشتیم و موفق شدیم تیم های روسیه و تائیتی قهرمانان جهان را شکست دهیم و به فینال راه یابیم.
وی اضافه کرد :اما در بازی مقابل برزیل شرایط خاص خود را داشت ،برزیل تیم پر افتخار ساحلی جهان است بازی خوبی کردیم اما در ادامه کار کمی گره خورد و معتقدم شاید قسمت همین بود که نائب قهرمان شویم.
حسن عبداللهی دیگر ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان نیز گفت :کیفیت بازی ها بسیار فوق العاده بود همه از آمادگی کامل برخوردار بودند و با تمام نیرو به مسابقات آمده بودند.
وی افزود :ما هم با تمام توان در این بازی ها ظاهر شدیم و سعی کردیم قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم اما در فینال معتقدم حتما تیم برزیل از ما بهتر بود که قهرمان شد .
به گفته وی ،بطور قطع در این بازی اشکالاتی داشتیم که باید برطرف کنیم تا انشاله بتوانیم قهرمان جهان شویم.
رقابت های فوتبال ساحلی بین قاره ای روزهای یازدهم تا شانزدهم آبان ماه در کشور امارات متحده عربی برگزار شد و تیم ایران با غلبه بر تیم های ایالات متحده امریکا ،مصر ،روسیه و تائیتی به دیدار فینال راه یافت و با قبول شکست 6 بر 2 مقابل برزیل عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.