فرماندار لاهیجان گفت:با توجه به اینکه کتاب و کتابخوانی در جامعه کمرنگ شده، باید با استفاده از فناوری های جدید و با برنامه و جدیت به این مقوله توجه شود و همگان در جهت توسعه فضاهای عمومی کتابخوانی و کتاب تلاش کنند

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان ،  سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان  در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 22 آبان شهرستان اظهارداشت: با توجه به اینکه کتاب و کتابخوانی در جامعه کمرنگ شده، باید با استفاده از فناوری های جدید و با برنامه و جدیت به این مقوله توجه شود و همگان در جهت توسعه فضاهای عمومی کتابخوانی و کتاب تلاش کنند.

وی افزود: در تمامی زمینه ها اعم از کمک های مالی و یا با تشویق و ترغیب برای کمک به توسعه و گسترش کتابخانه ها و فضاهای مطالعاتی جامعه باید اقدام کنیم.

احمدی گفت :لاهیجان به دلیل سابقه تاریخی و فرهنگی ، شهری ویژه است و گسترش فضاهای کتابخوانی در آن مهم است و انتظار ویژه هم می رود که مردم در این بخش کمک کنند .

فرماندار لاهیجان گفت:برای ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی همگی باید اهتمام ویژه داشته باشیم نگاه به موضوعات ومسائل فرهنگی نباید یک نگاه بروکراتیک باشد مقوله فرهنگ تعطیل بردار نیست وباید استمرار داشته باشد