معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت، گفت: استفاده از ظرفیت تعاونی‌های روستایی با هدف ایجاد اشتغال در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها از برنامه های اولویت دار فرمانداری می باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،زهرا میر اعلمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت به همراه جهانبخش جم بخشدار لشت نشاء از فعالیت های اقتصادی در روستاهای این بخش بازدید به عمل آورد.

مهندس میراعلمی در حاشیه این بازدید با اشاره به توانمندی و ظرفیت های ارزنده حوزه روستایی، گفت: تعاونی‌های روستایی و تقویت آنها عاملی است تا ظرفیت‌های تولیدی در روستاها بالفعل و زمینه اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر فراهم شود.

وی با با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تعاونی روستایی در اولویت فعالیت های اقتصادی و برنامه های حمایتی فرمانداری رشت می باشد، افزود: دهیاران با همکاری و همراهی اعضای روستا به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در این مناطق باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت در ادامه خاطر نشان کرد: اگر به صورت کامل به بخش کشاورزی و حوزه گردشگری در روستا ها بهاء دهیم، این اقدام می‌تواند به عنوان موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور عمل کند.