سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر استفاده از توانمندی قرارگاه جوادالائمه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم،‌گفت: سپاه و بسیج زبان گویای مردم در ارائه و انتقال مشکلات هستند و بودن این دو نهاد در کنار دستگاه های اجرایی در قالب طرح قرارگاه جوادالائمه‌، موجب قوت قلب است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حمیدرضا امام پناهی در نشست با فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت با بیان اینکه رشت به عنوان مرکز استان از محرومیت‌های عدیده رنج می برد، گفت: اگر امور با برنامه ریزی و هدفمند پیش بروند‌، بزودی اثرات ملموس آن را در کاهش معضلات شاهد خواهیم بود.

وی با بیان این که شهرستان رشت در حوزه های مختلف نیازمند تلاش و همت جهادی است، افزود: بحث فاضلاب و آبرسانی مناطق روستایی از جمله موارد زیر ساختی قابل توجه است که با مشارکت دادن مردم در پیگیری و روند اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی می توان مشکلات را به حداقل رساند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه سپاه و بسیج در متن مردم قرار داشته و از دغدغه های آنان آگاه هستند، اظهار داشت: از ظرفیت این دو نهاد در قالب قرارگاه جوادالائمه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم استقبال می‌کنیم و مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی لازم برای همکاری در این زمینه را دارند.

وی بحث مدیریت محلات تحت عنوان قرارگاه جوادالائمه را که در قالب ۷ کمیته مختلف نظیر کمیته عمران و آبادانی،کمیته فرهنگی و کمیته اشتغال برنامه ریزی و ساماندهی شده است را فرصت مناسبی برای تحقق اهداف محرومیت زدایی دولت عنوان و افزود‌: باید اهداف عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق شهری و روستایی بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی پیش بروند تا از اتلاف زمان و منابع جلوگیری بعمل آید.

امام پناهی با اشاره به این که حضور و مشارکت مردم در صحنه و سپردن بخشی از امور به خود مردم از سفارشات موکد رهبری معظم انقلاب است، از حضور موثر سپاه و بسیج در مدیریت بحران کرونا در سطح شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در پایان این دیدار اعضای حاضر در جلسه از نمایشگاهی که به همت پایگاه بسیج امام علی(ع) فرمانداری شهرستان رشت، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در محل فرمانداری برقرار شده است، بازدید به عمل آوردند.