سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم، اظهار داشت: با توجه به انتظار شهروندان از مجموعه مدیران شهری و شهرستانی در جهت پیدا کردن راهکاری برای مسئله ترافیک شهری، تمامی ظرفیت ها برای حل این مشکل به کار گرفته شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حمید رضا امام پناهی در نشست با شهردار رشت که در دفتر کار فرماندار رشت برگزار شد با تاکید بر ایجاد امید بین مردم با برنامه‌ها و اقدامات دولت سیزدهم، افزود: بار سنگینی بر دوش ما و شما گذاشته شده که باید با توکل بر خدا و استعانت از روح پاک شهدا کار را به تلاش شبانه روزی به پیش ببریم.

 وی با اشاره به موضوع مهم برخورد با فساد در تمامی دستگاه‌ها و اصلاح ساختار اداری، خاطر نشان کرد: فساد اداری در دستگاه ها به مانند موریانه ای است که پایه های اعتماد عمومی را متزلزل می سازد ‌لذا ضرورت دارد نظارت بر زیر مجموعه و دقت در اجرای قوانین و مقررات به عنوان یک اصل پذیرفته شده نگریسته شود.

سرپرست فرمانداری رشت در این دیدار با بیان اینکه اثرات توسعه شهر رشت در تمام استان ملموس خواهد بود، افزود: امروز عمده انتظار شهروندان از مدیران شهری و شهرستانی یافتن و ارائه برنامه‌ها و راهکار برای حل معضل ترافیک شهر رشت بوده و انجام اقدام عملی در این مسیر موجب خلق خدمتی ماندگار برای شهروندان خواهد بود.

وی افزود: فرمانداری رشت آمادگی برقراری تعامل بین دستگاه های مختلف و مجموعه مدیریت شهری در جهت حل عملی و ملموس مشکل ترافیک شهری را دارد.

امام پناهی با تاکید بر ساماندهی پسماند سراوان و پیشگیری از وقوع بحران، افزود: رفع دغدغه مردم منطقه سراوان رشت بایستی در اولویت کاری ما قرار گیرد و مردم باید به این باور برسند که مسئولان مربوطه مشغول انجام کارهایی برای رفع مشکلات ناشی از دفن زباله در منطقه هستند.

سرپرست فرمانداری رشت در این دیدار با بیان لزوم ارائه خدمت بیشتر و بهتر به شهروندان، خاطر نشان کرد: بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری جهت بهرمندی بی دغدغه شهروندان باید در اولویت ارائه خدمات شهری قرار گیرد.

سیدامیرحسین علوی شهردار رشت نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب امام پناهی به عنوان فرماندار جدید شهرستان رشت به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های مجموعه شهرداری پرداخت و گفت : اقدامات خوبی در خصوص آسفالت معابر شهر رشت در حال انجام است و تلاش های شبانه روزی برای رساندن شاخص ها در این زمینه به حد استاندارد ادامه دارد.

وی با اشاره بر تاکید دکتر امام پناهی بر لزوم حل مشکلات ترافیک شهری، گفت: انجام پروژه های زیرساختی با هدف ماندگاری برای آینده شهر رشت در اولویت اصلی مدیریت شهری می باشد.