تعدادی از بازیکنان هیات گلف استان گیلان روز پس از اعلام نتایج مجمع انتخابات هیات گلف استعفای خود را اعلام کردند.

به گزارش  ندای گیلان از رشت، بازیکنان علت این استعفا را انتصابی بودن انتخابات و خط دهی مستقیم ریاست فدراسیون گلف در چیدمان مجمع انتخابات گلف استان بیان نمودند.
معترضین معتقدند پیش از برگزاری مجمع می دانستند که ریاست فدراسیون با تغییر در لیست رای دهندگان در روز های پایانی سعی دارد گزینه مورد نظر خود را که پیشتر نیز در سمت های مختلف در هیات گلف خودش و خانواده وی صاحب منصب بوده اند را به عنوان رئیس گلف استان تحمیل نماید. این مهم طی نامه ای ثبت شده چند روز قبل از برگزاری مجمع به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان و فرماندار رشت اطلاع داده شده بود.
اقدام عجیب فدراسیون در حمایت از تیمی که در طی سال های گذشته بطور مستقیم و غیر مستقیم در روند هدایت هیات دخالت داشته و در این مدت حتی نتوانسته حداقل ها را برای این هیات فراهم آورد؛ از آن جهت جالب میشود که کاندید دیگر از افراد خوشنام در زمینه ورزش بوده و از سابقه خوبی در این حوزه برخوردار است و در مدت کوتاه سرپرستی با وجود کارشکنی های بسیار، اقدامات چشمگیری در جهت اصلاح زیر ساخت ها و نظم دهی به هرج و مرج موجود انجام داده است.
این که عزیزی رئیس فدراسیون که گویا از نفوذ های خاص نیز برخوردار است برای چه به دنبال باقی ماندن هرج و مرج بی نظمی ست سوالی است که می بایست از طریق وزارت ورزش و جوانان به دنبال پاسخ آن بود.

در میان استعفا دهندگان نام هایی همچون معصومه خوشخلق رئیس کمیته آموزش هیات گلف استان ، رضا کریمی و بسیاری دیگر به چشم میخورد که از سابقه فعالیت و قبول مسئولیتشان در هیات گلف استان به بیش از ۷ سال پیش بر میگردد.
گفتنی است پیش تر نیز سید رضا ثابت قدم رئیس کمیته وودبال استان گیلان و همچنین سرپرست هیات گلف شهرستان رشت ؛ بلافاصله بعد از اتمام انتخابات مجمع ، ضمن اعلام اعتراض به مجمع؛ از ادامه همکاری با مجموعه فدراسیون گلف ج ا ا انصراف داد.

1