عضو هیات مدیره باشگاه ملوان با نادرست خواندن تصمیم حمید استیلی برای استعفاگفت: در خصوص تعیین کادرفنی جدید برای دیدار ملوان مقابل راه آهن تهران، باشگاه تصمیم می گیرد

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا بدیعی فر درخصوص استعفای حمید استیلی از سرمربیگری تیم فوتبال ملوان، اظهار کرد:متاسفانه برخی مربیان در شرایط سخت، کناره گیری را بر ماندن و تلاش برای حل مشکلات ترجیح می دهند.
عضو هیات مدیره باشگاه ملوان خاطرنشان کرد:در جلسه عصر امروز هیات مدیره در تهران درخصوص استعفای سرمربی ملوان بندرانزلی تصمیم گیری می شود.
بدیعی فر با اشاره به اینکه بازیکنان پس از استعفای استیلی هیچ عکس العملی نشان ندادند، تصریح کرد: تمرین روز گذشته ملوان بدون حضور سرمربی و با کمک کادر فنی بومی این تیم با نشاط برگزار شد.
وی با اشاره به بازی روز جمعه تیم ملوان مقابل راه آهن تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر،اظهار کرد: این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار بوده و برای ملوان بندرانزلی یک بازی شش امتیازی محسوب می شود.
عضو هیات مدیره ملوان با اشاره به اینکه مهرداد اولادی هنوز به آمادگی جسمی مورد تایید کادر فنی نرسیده است تصریح کرد:درصورت تایید کادر فنی و ثبت قرارداد مهرداد اولادی با باشگاه ملوان، این بازیکن می تواند در بازی با راه آهن حضور داشته باشد.
بدیعی فر ضمن دعوت هواداران به آرامش، خاطرنشان کرد: هوادارانی که موفقیت ملوان را می خواهند به دور از هرگونه موارد حاشیه ای در بازی با راه آهن فقط برای تشویق این تیم خواهند آمد .
تیم ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته بیست و یکم از ساعت 15و30 دقیقه روزجمعه در ورزشگاه تختی انزلی و در یک بازی حساس به مصاف تیم راه آهن تهران خواهد رفت./منبع:ایرنا