دکتر فیروز فاضلی با اشاره به اینکه امروز خبرنگاران و فعالان رسانه سراسر استان گیلان در این همایش حضور دارند،ادامه داد:برغم شهرتی که اهالی رسانه استان در کشور رقم زده اند، بعنوان مدیر فرهنگی استان بر خود می بالم

به گزارش ندای گیلان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در همایش رسانه و انقلاب که امروز در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد،با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا اظهار کرد:استان گیلان افتخار این را دارد که در اردیبهشت سال 95 کنگره هشت هزار شهید گیلان را در راستای گرامیداشت این بزرگ مردان برگزار کند.

دکتر فیروز فاضلی  با اشاره به اینکه امروز خبرنگاران و فعالان رسانه سراسر استان گیلان در این همایش حضور دارند،ادامه داد:برغم شهرتی که اهالی رسانه استان در کشور رقم زده اند، بعنوان مدیر فرهنگی استان بر خود می بالم.

وی  با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهمی در شورآفرینی انتخابات ایفا می کنند،گفت: اصحاب رسانه باید حساس سازی و شورآفرینی در انتخابات را در جهت تخریب اشخاص بکار نگیرند.

وی با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی کاروان خبری فجر گیلان با دکتر نجفی استاندار گیلان دیدار می کند،افزود: امسال حضور خبرنگاران در این همایش به واسطه پیروزی در عرصه بین المللی و فرجام خوش برجام با شادی مضاعفی همراه است.

دکتر فاضلی با تاکید براینکه بی شک به واسطه موفقیت های عرصه بین المللی روزهای خوشی در راه است، تصریح کرد:کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر گیلان ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از صدور کارت خبرنگاری ستاد دهه فجر برای 250 نفر از خبرنگاران گیلان که در سایت ثبت نام کرده اند خبرداد و گفت:این خبرنگاران در راستای پوشش خبری کنگره 8 هزار شهید گیلان نیز ساماندهی شده اند.

وی با اشاره به فعالیت های کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر گیلان،اظهار کرد:دیدار با نماینده ولی فقیه گیلان، دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب،دفاع مقدس و مدافع حرم از اولین فعالیت های این ستاد بوده است.

وی برگزاری نشست کاروان خبری گیلان با مدیران دستگاه های اجرایی،بازدید از پروژه های عمرانی،تجاری و صنفی، نشست با فرمانده سپاه قدس گیلان از دیگر فعالیت های این ستاد عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه استان گیلان مهد خبرنگاران با ذوق و با استعداد است که سرعت را فدای صحت واقعیات و عینیات نمی کنند، تاکید کرد:خبرنگاران گیلان از بینش عمیق و آگاهی طبقه بندی شده برخوردار هستند که این را در تحلیل و قلم آنان در موضوعات مختلف شاهد هستیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی خبرنگاران ارزش و اعتبار بالایی دارد،یادآور شد:خبرنگاران سخت کوش استان رعایت اخلاق حرفه ای را همواره اولویت خود قرار می دهند و در برهه های زمانی مختلف از خود هوشیاری نشان می دهند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهمی در شورآفرینی انتخابات ایفا می کنند،خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید حساس سازی و شورآفرینی در انتخابات را در جهت تخریب اشخاص بکار نگیرند و با رعایت اخلاق حرفه ای زمینه حضور پرشور مردم را فراهم کنند.