استاندار گیلان گفت:رسانه ها برف را که سفید است، سفید ببینند و به عنوان یک نعمت با آن برخورد کنند.

به گزارش ندای گیلان،محمدعلی نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارزاق عمومی به حد کافی، ذخایر آرد و نان برای چندین ماه و سوخت از قبیل بنزین، سی ان جی ، نفت سفید و گازوئیل به صورت فراوان وجود دارد اظهار کرد: نیروگاه های پشتیبان گازی استان هم فعال هستند.

وی افزود: چون وسعت برف پیش بینی شده توسط هواشناسی ، از برف نیمه بهمن ماه جاری بیشتر است، به همین منظور در مکان ها و راه های مختلف اکیپ هایی مستقر هستند تا اوضاع را در کنترل بگیرند.

استاندار گیلان با بیان اینکه به مردم سفارش می کنم مسئولان و مدیران اجرایی را همراهی و از بیرون آوردن خودروهای تک سرنشین خودداری کنند تا روند خدمات رسانی به عموم مردم، با مشکل روبرو نشود گفت:ذخایر استان برای بحران های خیلی بزرگتری تامین شده و باید همه همکاری کنند این برف که نعمت و رحمت الهی است، به فرصت تبدبل شود و مردم از آن لذت ببرند.

نجفی به برگزاری جلسه های متعدد مدیریت بحران پس از پیش بینی هواشناسی اشاره کرد و  گفت: این جلسات با حضور مدیریت جدید راهداری در استان و با حضور فرمانداران و همه مدیران اجرایی به مسئولیت مدیریت بحران استان در استانداری تشکیل شده و زمینه های لازم برای خدمات رسانی به شهروندان فراهم است.

استاندار گیلان افزود: دیشب هم آخرین جلسه با همه فرماندهان نظامی ، انتظامی ، ارتش و نیروی دریایی استان که دارای امکانات لجستیک و پشتیبانی هستند، تشکیل شد و همه اعلام آمادگی کردند که امکانات خود را در صورت نیاز ، به میدان بیاورند.

وی نقش مردم در همکاری و همیاری با نهادهای خدمات رسان را موثر و با اهمیت خواند و گفت: استان آماده است و بخش های مختلف راه ، راهداری و شبکه های برق ، آب ، گاز و سایر بخش ها و مدیران شهری در آمادگی کامل هستند تا مشکلات احتمالی را برطرف کنند.
استاندار گیلان گفت:رسانه ها برف را که سفید است، سفید ببینند و به عنوان یک نعمت با آن برخورد کنند.