استاندار گیلان مسئولیت را امانتی الهی برای خدمت به مردم خواند و گفت: برای حرکت از وضعیت موجود به سوی مطلوب؛ افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع با رویکرد جهادی مد نظر باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،اسدالله عباسی در جلسه تکریم و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید امور سرمایه‌گذاری و اشتغال، هماهنگی امور اقتصادی و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مسئولیت را امانتی الهی برای خدمت به مردم خواند و افزود: باید تلاش شود تا در راه تحقق اهداف سازمانی و نوگرایی در انجام امور، گام های موثری برداشته شود.

وی بر لزوم چابکی و تعهد به اجرای هرچه بهتر کارها از سوی همه مدیران  تاکید کرد و گفت: باید برای پویایی و ارتقاء سازمانی همسو با منویات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم، کوشش و در این مسیر از دانش افراد متخصص بهره گرفته شود.

استاندار گیلان رویکرد رئیس‌جمهوری در رسیدگی به مشکلات و ساماندهی امور کشور حتی در روزهای تعطیل را الگوی مدیریتی ذکر و اضافه کرد: مدیریت زمان برای افزایش بهره‌وری، استفاده بهینه از منابع و انضباط اداری سه مولفه مهم در تحقق اهداف توسعه محور سازمانی‌ست که باید به آن توجه کرد.

دکتر عباسی چالش‌های حوزه اقتصادی استان و لزوم اجرای سیاست‌های اثربخش در این بخش با مدیریتی جهادی را مورد تاکید قرار داد و عنوان داشت: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز باید با همتی مضاعف، تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت های استان؛ موتور تولید و توسعه شتاب بیشتری بگیرد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیازمند مدیریت موثر است، صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انجام اقدامات کارآمد در جهت اعتلای فرهنگی و اجتماعی را مورد تاکید قرار داد.

وی از مدیران جدید خواست تا با استعانت از خداوند متعال و الگوبرداری از چهره های ماندگار و شاخص ایران اسلامی همچون سردار سلیمانی، روند حرکت از وضعیت موجود به سوی وضعیت مطلوب را با عزمی جهادی دنبال کنند.

در این مراسم از زحمات سیامک حیدری تقدیر و پریسا خیرخواه به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان منصوب شد. خیرخواه، چهره فرهنگی و مدیر مدرسه شاهد و فرزند شهید نادر خیرخواه اولین بخشدار منطقه ماسال و شاندرمن و شهید ترور است.

همچنین با تقدیر از تلاش‌های الهیار مصباحی و مونا پورقاسم؛ به ترتیب کیوان حسن زاده به‌عنوان سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی و محسن اولیایی به عنوان سرپرست اداره‌کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان منصوب شدند.