نماینده عالی دولت در گیلان از پست شهید امدادگر و مدافع حرم بابک نوری جمعیت هلال احمر استان واقع در ورودی شهر رشت، بازدید و در جریان چگونگی اجرای طرح ملی خدمات امدادی و بشردوستانه به مسافران نوروزی قرار گرفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز (پنجشنبه) از پست شهید امدادگر و مدافع حرم بابک نوری جمعیت هلال احمر استان گیلان واقع در ورودی شهر رشت، بازدید و در جریان چگونگی اجرای طرح ملی خدمات امدادی و بشردوستانه به مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این طرح که به همت جمعیت هلال احمر اجرا شده، خدمات تزریق واکسن، راهنمایی گردشگران و معرفی شهرستان‌های استان، امکانات رفاهی و خدماتی و نیز تیم واکنش سریع اورژانس و هلال احمر به مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی ارائه می شود.

وی با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی گفت: حضور جوانان داوطلب که با نگاهی خداپسندانه در ایام تعطیلات نوروزی به هم وطنان خود ارائه خدمت می کنند، ستودنی است.

استاندار گیلان اظهار کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان همچون اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، راهور و پلیس راه پای کار هستند تا هم وطنان، سفری ایمن توام با سلامتی را در گیلان تجربه کنند.

دکتر عباسی افزود: کالاهای اساسی بویژه در حوزه آرد و نان و اقلام مورد نیاز مردم و مسافران به اندازه کافی در اختیار شهرستان‌ها قرار دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه بازدید های میدانی و نظارتی تا پایان تعطیلات ادامه دارد، گفت: به معاونان استانداری و فرمانداران تاکید شده با دقت کافی به صورت شبانه روزی در این زمینه اهتمام ورزند و پای کار باشند.