مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اختصاص 3و نیم میلیارد تومان برای ساخت و ترمیم استادیوم تختی و کمک به ورزش شهرستان خبر داد

به گزارش ندای گیلان،اولین جلسه شورای ورزش شهرستان بندر انزلی با محوریت ستاد بازی‌های آسیایی 2018 با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، نماینده و فرماندار شهرستان و با حضور روسای هیأت‌های ورزشی و نواب برگزار شد.

مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این جلسه از اختصاص 3و نیم میلیارد تومان برای ساخت و ترمیم استادیوم تختی و کمک به ورزش شهرستان خبر داد و گفت: ورزش قهرمانی در شهرستان انزلی در سطح بالایی قرار دارد و این نیازمند توجه ویژه همه مسئولان است.

وی افزود: با هماهنگی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در آینده‌ای نزدیک ملاقاتی با وزیر ورزش بابت پیشبرد اهداف ورزش شهرستان خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: حمایت از تجهیز اماکن ورزشی و پایگاه‌های تخصصی و قهرمانان ملی پوش دراولویت امور قرار دارد.

خسته‌بند، نماینده مردم شهرستان بندرانزلی نیز از برگزاری جلسات در پایان هر فصل یاد کرد و گفت: باید اعتبارات ورزش انزلی بصورت ویژه باشد ما باید ضعف‌های ورزشی شهرستان را بپوشانیم، هنر یک مدیر مدیریت بحران‌ها و توجه به رفع کاستی‌هاست.

مومنی‌زاده، فرماندار بندرانزلی که میزبان جلسه بود به توانمندی ورزش شهرستان که چهره‌های درخشانی دارد اشاره کرد و گفت: این چهره‌های شاخص افتخار شهرستان هستند و ما برای ارتقای این توانمندی باید تلاش کنیم تا ورزش تحول پیدا کند و رشد و تعالی ورزش شهرستان سرلوحه همگان باشد.

حمیدرضا قهرمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی در آغاز این جلسه پیشینه ورزش شهرستان را در 5دهه گذشته بصورت پاورپوینت ارائه کرد و خواستار نگاه ویژه مسئولین امر به ورزش شهرستان در حوزه قهرمانی و همگانی و سخت افزاری شد.