نمرات دو نماینده گیلان به دولت/مدال افتخار دانش آموز گیلانی در مسابقات جهانی برزیل/یادداشت ۱۲ بندی ندیمی بعد از نشست با مدیرکل اوقاف/تمجید بی سابقه «رادمهر» از احمدی نژاد

به گزارش نداي گيلان:
نمراتی که دو نماینده گیلان به دولت دادند
خانه ملت نوشت:دولت یازدهم از حدود ۳ هفته گذشته وارد سومین سال خود شده است و با توجه به اینکه در هفته دولت قرار داریم گفتگوهایی را با برخی از نمایندگان مجلس در زمینه بررسی عملکرد دولت در عرصه های سیاست داخلی،خارجی و اقتصادی انجام دادیم. در جدول زیر می توانید ارزیابی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و مهرداد لاهوتی دو تن از نمایندگان گیلان در مجلس درباره عملکرد سیاست خارجی،سیاست داخلی و اقتصادی دولت و در نهایت نمره آنها با کارنامه عملکرد دولت را ببینید.
Uklvinimrentitled
سفر رییس کمیته انتخابات اصلاح طلبان کشور به گیلان
رهامی-420x285-300x225
با نزدیک شدن به انتخابات فعالیت احزاب سیاسی کشور اعم از اصولگرا , اصلاح طلب و اعتدالگرا روز به روز بیشتر می شود. بر این اساس پنجشنبه هفته جاری استان گیلان میزبان حجت الاسلام رهامی رییس کمیته انتخابات اصلاح طلبان کشور خواهد بود. طبق اعلام قبلی قرار است این نشست روز پنج شنبه ۱۲ شهریور ماه جاری راس ساعت ۱۷ عصر در رشت برگزار شود.
گلایه شدید آقای وزیر از مدیر گیلانی
انتقاد-300x225
ظاهرا ضعف شدید عملکرد یکی از مدیران گیلان بدجور صدای وزیر را در آورده است. ماجرا از این قرار است که چندی پیش چندتن از نمایندگان به دیدار یکی از وزرا که مسئولیت یکی از مهمترین وزارت خانه های دولت تدبیر و امید را عهده دار است می روند و در آنجا درخصوص دغدغه ها و مشکلات مردم گیلان که مربوط به آن وزارت خانه است تبادل نظر می کنند. بعد از اظهارات نمایندگان گیلان شخص وزیر هم از عملکرد ضعیف این مدیر سالخورده اظهار گلایه می کند و می گوید بنده بر رفتن ایشان اصرار دارم اما برخی همکاران شما و من در دولت مخالف رفتن وی هستند. آقای وزیر در ادامه می گوید:ناچارا برای ایشان یک قائم مقام انتخاب کرده ام تا او کارها را انجام دهد تا حداقل روند حل مشکلات مردم استان گیلان تسریع شود. اما ظاهرا هنوز آقای مدیر جرات انتصاب آن قائم مقام را ندارد و با این وضعیت حالا باید دید که آیا بالاخره آن قائم مقام می آید یا خود رییس با این پست خداحافظی میکند. نکته جالب توجه این است که چندی پیش یکی از سایت های «بر خطی و خط تو خطی »در نظر سنجی سفارشی خود این مدیر محترم را مدیر نمونه استان اعلام کرده بود و مشخص نیست چقدر برای این موضوع از آقای رییس محترم باج گرفته است!!!
آیا خانوم وکیل فساد همسر سابق خود را برملا می کند
بدافزار-باج-گیر-CTB-Locker
شنیده شده همسر سابق یکی از اهالی رسانه که ظاهرا دستی بر قضا و حقوق هم دارد وکیل یکی از سازمان ها شده تا علیه شوهر سابق خود اقامه دعوا کند. علاوه بر کینه گذشته این خانم از همسرش که ناشی رفتارهای نامتعارف این فرد بوده باید دید که آِیا در دادگاه وی تمام زوایای پنهان فسادهای متعدد این فرد را بر ملا خواهد کرد یا نه ! ظاهرا فرد نام برده بصورت سرطانی در رسانه،ورزش, واردات و …نفوذ کرده است و چند وقت پیش با ادعاهای دروغ و خلاف واقع سعی در تشویش اذهان عمومی داشت تا از این طریق بتواند به اهداف شوم و خواسته های نابجای خود برسد اما غیرت مدیرگیلانی اجازه باج دهی به او را نداد و آقای مدیر زیر بار خواسته های نامعقول وی نرفت و ترجیح داد این موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری نماید و از سوی دیگر بهترین گزینه برای وکالت این پرونده را همسر سابق این فرد دانست.
مدال افتخار دانش آموز گیلانی در مسابقات جهانی برزیل
1441020104-300x225
مدال افتخار چهل و سومین دوره مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۵ برزیل به دانش آموز نخبه سما واحد رشت رسید. رییس سما واحد رشت با اعلام این خبر اظهار کرد:احمد رضا ملاپور دانش آموز دبیرستان پسران سما واحد رشت در رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه به همراه تیم ملی کار آموزان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مسابقات حضور داشت. دکتر ابراهیم باوفا افزود؛احمد رضا ملا پور عضو بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری و دارنده مدال طلای کشوری چهاردهمین المپیاد ملی مهارت در رشته «فناوری اطلاعات ‌ـ‌ مدیریت سیستم‌های تحت شبکه» است. احمدرضا ملاپور دانش‌آموز نخبه سما واحد رشت رقابت در این دوره از مسابقات را بسیار نزدیک عنوان کرد و گفت؛مدال افتخار به کسانی تعلق میگیرد که نمره cis آنها از ۵۰۰ بیشتر باشد و و نمره من ۵۲۸ شد. ملاپور خاطر نشان کرد؛ مسابقات جهانی مهارت هر دوسال یکبار از سوی سازمان مهارت های جهانی (wsi ) در یکی از کشورهای عضو این سازمان برگزار می گردد.
یادداشت ۱۲ بندی ندیمی بعد از نشست با مدیرکل اوقاف
ایرج ندیمی در آخرین روزنوشته های خود نوشت:نشست بین فرماندار محترم, مدیرکل محترم اوقاف, نماینده و رییس اوقاف به این نکات تاکید داشت: بانى اخذ کمک از وزرات صنعت ومعدن خود نماینده بود و ایشان ( رییس اوقاف) تنها براى معرفى حسابى مورد تماس قرار گرفتند و دفتر نماینده از ایشان درخواست داشت تا یک حساب در لاهیجان و یک حساب در سیاهکل معرفى کند تا بعدا این پول اخذ شده – توسط نماینده به مساجد مورد نظر متقاضى کمک واریز شود ولى به علّت ضعف مدیریتى این مطلب به درستى انجام نشد. پس : ١- این کمک ها به خودى خود نیامد بلکه نماینده در نشست با مسئولان وزارتخانه درخواست کرد. ٢- اینکه به ایشان گفته شد شماره حساب بدهند براى این بود که مثل ورزش واموزش وپرورش وامداد وبهزیستى این کار در مسیر قانونى باشد. ٣- این مساجد تنها محل واریز پول بود نه انکه معرّفى مساجد با هدف صددرصدى باشد به نظر امد که رییس اوقاف اهل پرسش وانجام کار نبود و به قول ایشان از دفتر نماینده به ایشان گفته شد حساب معرفى کن تا مثل بقیه پول بریزند و نگفتند تو تقسیم کن. ٣- ایشان هیچ دلیل قانع کننده اى براى علّت عدم حضور در سیاهکل نیاوردند در حالیکه در این جلسه اعلام شد شما اوّلاًحتماً باید براى اذّیت نشدن مردم روزهاى – معلومى – در سیاهکل درجاى – معلوم – باشید وفرماندار ومردم بدانند شما چه روزهایى هستید تا بى جهت اذّیت مالى وجانى ووقتى نگردند ولى پاسخ ایشان محلّ تعجب بود که بایگانى در انجا نبود. ٣- ایشان اعلام داشت که منظور من نماینده نبوده است این حرف اگر بیان کذب نباشد محل قضاوت هاى دیگر خواهد بود. ۴- ایشان براى علّت عدم انجام مصوبه راه اندازى اوقاف سیاهکل هیچ بهانه اى نداشتند. ۴- درپاسخ به هیات امناء مساجد در حضور مدیرکل که خواستارتغییر ایشان شدند نیز حرفى نداشتند. ۵- در پاسخ به تخریب مساجد و٠٠٠ هیچ حرف قانع کننده اى نداشتند. ۶- هیچ پاسخ در خورى براى دیلمانات وعدم سرزدن به ان جا نداشتند. ٧- در مورد علّت ناتوانى در جذب بودجه مساجد سیاهکل از سازمان مدیریت بیان کارامدى نداشتند. ٨- در بیان عدم حضور ادارى در روزهاى ادارى در دوشهرستان ودرگیر بودن با منابر و… توضیح قانع کننده اى نداشتند. ٩- هیچ ذکر موردى از اینکه از فرمانداران سیاهکل تقاضاى مکان و٠٠٠ داشته باشد بیان نکرد. ١٠- طى دو هفته باید سریعاً گزارش مکتوبى از کارکرد و… را اعلام نمایند. ١١- فشار اوقاف کشور واستان در باب نحوه پاسخگویى را درک نموده وسریعاً در بهبود روابط با مردم و منتخبین را مدیریت مى نماید. ١٢- ایشان هیچ پیگیرى مکتوب از مقامات ویا شفاهى در جلسات تصمیم گیرى براى اداره استیجارى لاهیجان نداشته اند.
تمجید بی سابقه «رادمهر» از احمدی نژاد !
radmehr-940609
احسن الله رادمهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال، موفقیت های حاصل شده در توافق هسته ای را مرهون هدایت ها و تدابیر رهبر انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز باید از فرصت بوجود آمده برای کمک به اقتصاد مقاومتی بهره برداری کنیم و اگر فکر کنیم از انگلستان، آمریکا و دول غربی برای ما آبی گرم می شود سخت در اشتباه هستیم. وی عملکرد ۸ ساله دولت احمدی نژاد را مثبت دانست و افزود: من فکر می کنم دولت احمدی نژاد خدمات بسیار ارزنده ای برای کشور ارایه داد و خدمات وی در بخش هدفمندسازی یارانه ها به نوعی یک انقلاب بزرگ اقتصادی در کشور بود که دستاوردهای خوبی هم داشت البته در اجرای آن اشتباهاتی هم وجود داشت و گاهی این طرح بد اجرا شد و دولت احمدی نژاد در مجموع اشتباهاتی هم داشت. این فعال سیاسی تالش، رضوانشهر و ماسال، خانه نشینی احمدی نژاد را اشتباهی بزرگ از سوی او عنوان کرد و گفت: این بزرگ ترین اشتباه احمدی نژاد بود که واقعا برای جوانان اصولگر تبدیل به یک درد شد ولی از انصاف هم نباید گذشت. خدمات دولت احمدی نژاد و دولت دوساله روحانی خدمات خوبی بوده است. در زمان احمدی نژاد در شرایط بحرانی بودیم و کشور کاملا در احاطه دشمن بود و شجاعت و حرکات انتحاری ایشان جای ستودن دارد. رادمهر با اشاره به فضای بسته مدیریتی در کشور قبل از دولت احمدی نژاد اظهار کرد: آقای احمدی نژاد تابوی مدیریتی در کشور را شکست و مدیریت را به دست جوانان داد اما متأسفانه این موضوع در دولت روحانی وجود ندارد و این دولت واقعا از افراد پیر استفاده کرده است. اینها یک دوره آزمایشات خود را پس داده اند و فکر می کنم آزمایشان خوبی هم نبوده اند. این فعال اقتصادی استان گیلان سیاست انقباضی را در دولت روحانی مورد تأیید قرار داده و گفت: آقای روحانی در سیاست انقباضی عملکرد خوبی داشته است و ما نیز بنا به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از دولت از ایشان حمایت می کنیم و وظیفه ما حمایت از دولت است. وی افزود: دولت دکتر روحانی به عنوان دولت تدبیر و امید با توافق هسته ای بارقه ای از امید را در مردم زنده کرده است و فکر می کنم تا زمانی که دولت ها از خطوط قرمز رهبر انقلاب عبور نکرده اند مورد احترام ما و مردم مسلمان ایران خواهند بود. رادمهر با اشاره به بی بصیرتی رییس دولت اصلاحات گفت: من معتقد هستم خواص باید بصیرت داشته باشند. وقتی یک نفر به عنوان خواص جامعه اشتباه می کند از یک فرد عادی چه انتظاری می رود. فکر می کنم خواص باید تدبیر، بصیرت، فکر و اندیشه داشته باشند. من به عنوان یک سمبل در جامعه تالشی باید در رفتار، نشستن و برخاستن ها دقت بیشتری داشته باشم و انتظارات از من بیشتر است. نامزد دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش افزود: من خط مشی رییس دولت اصلاحات را قبول ندارم و خط مشی من خط مشی رهبری انقلاب است و از آن چهارچوب عدول نمی کنم و من یک اصولگرا هستم و فکر می کنم مشکل تالش، گیلان و کشور مشکل سیاسی و فرقه های مختلف نیست بلکه بلکه مشکل ما اقتصادی است.