فرماندار انزلی گفت:هرساعتی از شبانه روز که حادثه ای رخ بدهد لازم است مدیران و پرسنل مربوطه برای خدمت رسانی در دسترس باشند و اتفاقی جز این، نوعی بی مسئولیتی تلقی می شود

به گزارش ندای گیلان،بعد از ظهر امروز جلسه ستاد بحران بندرانزلی در محل فرمانداری با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، سرپرست شهرداری، معاون عمرانی فرمانداری، فرمانده سپاه و روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

فرماندار بندرانزلی در این جلسه، ضمن گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: مدیریت بحران بحث بسیار مهمی است و  لازم است تمام مسئولین آمادگی و هشیاری لازم را در این خصوص داشته باشند تا در صورت بروز حادثه و بحران بی درنگ برای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

میرشمس مومنی‌زاده با بیان اینکه لازم است از تمام امکانات موجود برای رفع بحران‌های احتمالی استفاده نماییم، تاکید کرد: کار یک مدیر در ابتدا پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع حوادث و شناسایی  تهدیدات احتمالی است تا  امکانات را برای مقابله با هر تهدید آماده نماید، بنابراین همه مسئولین شهرستان باید در چنین جلساتی این موضوعات را به درستی بررسی نموده و برای حل آنها هم‌فکری کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام ادارات باید در اسرع وقت بانک اطلاعات پرسنل و امکانات خود را به فرمانداری ارائه نمایند، تصریح کرد: هرساعتی از شبانه روز که حادثه ای رخ بدهد لازم است مدیران و پرسنل مربوطه برای خدمت رسانی در دسترس باشند و اتفاقی جز این، نوعی بی مسئولیتی تلقی می شود که ما  از کنار آن به سادگی عبور نخواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان انزلی افزود: ما مسئول جان و مال مردم هستیم و ناگزیریم سخت‌گیری‌های لازم را جهت رفاه حال شهروندان به کار بندیم و تا عید نوروز که شدت بارندگی‌ها و سرما بیشتر است، تمام ماشین‌آلات و پرسنل آماده به خدمت باشند.

میرشمس مومنی‌زاده خاطرنشان کرد: در صورت وقوع بحرانی مانند برف بنده از اولین ساعات در فرمانداری حضور خواهم یافت و توقع من از سایر همکاران نیز همین است که با آمادگی لازم در کنار ما باشند و با  استفاده ظرفیت‌های موجود نهایت تلاش خود را جهت به حداقل رساندن مشکلات و خسارت‌ها به کار گیرند.

در پایان این جلسه مسئولین حاضر در جلسه و رؤسای ادارات گزارشی از میزان آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود در صورت وقوع بحران ارائه کردند.