مومنی زاده گفت: از این بانوی دستفروش نیز دلجویی شده و ما هم از این اتفاق، متاسف هستیم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا شاهد روی دادن چنین رخدادهایی نباشیم

به گزارش ندای گیلان،فرماندار فومن عصر شنبه در گفت وگو یی بیان کرد: در ادامه طرح ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر و انتقال بازار هفتگی از سوی شهرداری فومن، 27 آبان ماه جاری، حین جمع آوری دست فروشان بین یک زن دست فروش و مامور شهرداری، برخورد فیزیکی رخ می دهد که از این صحنه، فیلمبرداری و در فضای مجازی پخش شده است.

میرشمس مومنی زاده ادامه داد: جمع کثیری در فضای مجازی، نسبت به این کار از شهردار و شورای شهر ابراز نارضایتی کرده اند و پیگیری این موضوع، در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: روز گذشته و بلافاصله پس از اطلاع از این واقعه، از سوی معاون سیاسی استاندار و رئیس هیات رسیدگی به تخلفات استانداری، به شهردار و بنده به عنوان فرماندار شهرستان ابلاغ شد که فرد متخلف فعلا معلق و پرونده او برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال و از خانم مزبور دلجویی شود.
مومنی زاده گفت: از این بانوی دستفروش نیز دلجویی شده و ما هم از این اتفاق، متاسف هستیم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا شاهد روی دادن چنین رخدادهایی نباشیم. ایرنا