به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن از آزادگان عضو مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه استان گیلان توسط اعضای هیات مدیره این مرکز تجلیل شد.
 به گزارش ندای گیلان از رشت، شامگاه گذشته به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن از آزادگان عضو مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه استان گیلان توسط اعضای هیات مدیره این  مرکز تجلیل شد.
 علی روحی، رئیس هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه در گیلان با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان را نماد ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران نامید.
 وی با تاکید بر اینکه آزادگان وطن با تحمل شکنجه های سهمگین بعثی ها هدف والای خود در دفاع از خاک وطن و آرمان های امام و انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند که قابل تقدیر و ستایش است.
رئیس هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه استان گیلان تصریح کرد؛ روزی بهترین جوانان این مرز و بوم برای دفاع از میهن با تمام هستی خود در جنگ تحمیلی ایستادگی کردند و امروز مسئولان کشور باید با تمام توان و بی منت در جهت رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.
روحی اعضای مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه در گیلان را فرهیخته و تحصیل کرده دانست و بیان داشت، مدیران دستگاه های اجرایی می توانند و توان و تجربه این نیروهای متخصص مرکز در حوزه های گوناگون بهره مند شوند.
در پایان از  آقایان پرویز حیدری و عزیز یوسفی بعنوان آزادگان عضو مرکز تجلیل بعمل آمد