مهاجری به نبود چند بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد در مسابقه فردا به دلیل محرومیت و مصدومیت اشاره کرد و یادآورشد: این موضوع نقطه ضعف تیم پدیده محسوب می شود.

به گزارش ندای گیلان،رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های پدیده مشهد و  سپیدرود  رشت اظهار کرد: در سال های گذشته در قالب بازی های لیگ یک با تیم سیاه جامگان در رشت با سپیدرود رقابت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه  ورزشگاه ها و امکانات سخت افزاری موجود در گیلان متناسب با سطح و استعداد فوتبال استان نیست، افزود : وجود زمین چمن مصنوعی در ورزشگاه سردار جنگل برای من باعث تعجب شده است.

مهاجری به وجود مشکلات در استان خراسان رضوی با وجود حضور دو تیم درلیگ برتر، خاطرنشان کرد: امیدواریم بهره برداری از ورزشگاه «ثامن مشهد» بتواند در راستای جذب هوادار برای این تیم موثر باشد.

وی با اشاره به حفظ بازیکنان موثر تیم فوتبال پدیده مشهد از سال های گذشته، گفت: هدف تیم فوتبال پدیده مشهد در مسابقات سال جاری لیگ برتر حضور در جمع شش تیم صدر جدول است.

مهاجری به نبود چند بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد در مسابقه فردا به دلیل محرومیت و مصدومیت  اشاره کرد و یادآورشد: این موضوع نقطه ضعف تیم پدیده محسوب می شود.

وی با بیان اینکه وقفه های ایجاد شده در لیگ برتر تأثیرات نامطلوبی در آماد سازی بدنی تیم ها می گذارد، افزود: تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته های اخیر توان اصلی خود را به نمایش گذاشته و این کار پدیده را سخت می‌کند ولی امیدواریم که پیروز میدان شویم.


https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

مهر