آیین تجلیل از پیشکسوت تیم فوتبال شهر رشت با حضور شهردار رشت، عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری و ورزش دوستان شهر برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان،آیین تجلیل از پیشکسوت تیم فوتبال شهر رشت با حضور مسعود نصرتی شهردار رشت، اسماعیل حاجی پور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری، علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری و جمعی از بازیکنان و ورزش دوستان شهر در زمین فوتبال شهید چمران برگزار شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر در این آیین ضمن خیر مقدم با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری رشت از تیم های قدیمی و ریشه دار استان گیلان و کشور است، اظهار داشت: تک تک این پیشکسوتان با تلاش و زحمت زیاد این تیم را ازدسته دوم به لیگ برتر فوتبال کشور معرفی کردند که امروز یک افتخار برای این استان است.

اسماعیل حاجی پور ادامه داد: تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری برای نگهداری این زمین چمن که دارای کیفیت بسیار عالی است، زحمات زیادی کشیده اند که هزینه های نگهداری آن را نیز از جیب خودشان پرداخت می کنند.

اسماعیل حاجی پور حضور شهردار رشت در بین تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری را بستری مناسب جهت رفع مشکلات این باشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: حضور آقای دکتر نصرتی درجمع باشگاه پیشکسوتان شهرداری به منزله رفع موانع این باشگاه با سابقه است.

در ادامه این آیین پیشکسوت و کاپیتان تیم فوتبال شهرداری رشت ضمن خیر مقدم حضور شهردار، عضو شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان یادآور شد: استان گیلان و شهر رشت پیشینه طولانی در فوتبال کشور دارد که باشگاه شهرداری نیز از تیم های ریشه دار این استان است.

رسول حقدوست با اعلام این که استان گیلان و باشگاه شهرداری رشت فوتبالیستهای بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کرده، گفت: مرحوم سیروس قایقران و سید جلال حسینی از کاپیتان های گیلانی تیم ملی هستند که اخیراً نیز علیرضا جهانبخش به جمع این افراد اضافه شده است.

حقدوست همچنین از برگزاری مسابقات پیشکسوتان باشگاهای استان گیلان به میزبانی تیم پیشکسوتان شهرداری رشت بعد از مسابقات جام جهانی فوتبال خبر داد.

شهردار رشت نیز درادامه این آیین با بیان اینکه تفاوت باشگاه پیشکسوتان فوتبال شهرداری با مابقی تیم ها این است که اعضای این باشگاه از خانواده شهرداری این شهر هستند، گفت: پس از حضورامروز اینجانب درجمع پیشکسوتان از صبح فردا و با مساعدت آقای حاجی پور اقدامات لازم جهت رفع مشکلات باشگاه شهرداری و پیشکسوتان آغاز می گردد.

دکتر مسعود نصرتی با اعلام اینکه وجود باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری برای رشت یک فرصت است، تأکید کرد: باید از این فرصت مناسب جهت پویایی هرچه بیشتر ورزش این شهر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا به جای اینکه بیاییم از ۱۴ یا ۱۵ تیم حمایت کنیم، برنامه داریم تا ۳ یا ۴ تیم خوب و استخوان دار را ساپورت نماییم.

دکتر نصرتی با اشاره به سابقه خود در شهرداری و مسئولیت های متفاوت در امور ورزش گفت: نگهداری زمین ورزش کاری سخت و طاقت فرسا است که از پیشکسوتان به جهت نگهداری زمین چمن شهید چمران که یکی از زمین های درجه یک در شمال کشور است، تشکر می کنم.

شهردار رشت همچنین از اجرای پروژه مجتمع ورزشی استاندارد در مسکن مهر خبر داد و یاد آور شد: عملیات اجرای این پروژه بزرگ از چند روز آینده آغاز می شود که با اجرای آن علاوه بر سالن ورزشی چند منظوره یک زمین ورزشی استاندارد نیز به جمع ورزشگاه های این شهر اضافه می شود.

در پایان این آیین شهردار رشت با اهداء لوح یادمان از رسول حقدوست کاپیتان و پیشکسوت تیم فوتبال شهرداری تجلیل به عمل آورد.