فرمانده انتظامي آستانه اشرفيه از كشف 594 قلم لوازم آرايشي قاچاق به ارزش 20 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ عيسي روشن قلب با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي در پي دريافت خبري مبني بر اينكه فردي در مغازه خود اقدام به فروش لوازم آرايشي قاچاق مي‌كند، بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي با اشاره به اينكه ماموران پس از اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي قضايي به واحد صنفي مورد نظر مراجعه كردند، افزود: در بازرسي از اين مكان صنفي تعداد 594 قلم از لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق كشف و ضبط شد كه ارزش ريالي اقلام كشف شده 20 ميليون ريال است.
فرمانده انتظامي آستانه اشرفيه با اشاره به معرفي متهم جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي، از مردم خواست با حمايت از توليد ملي و تحريم كالاي قاچاق به اقتصاد و سازندگي كشورمان كمك كنند.

دستگیری بازپرس قلابی در فومن

همچنین فرمانده انتظامی فومن از دستگیری شخصي با جعل عنوان بازپرس دادگستري در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن جعفرزاده در تشریح این خبر گفت: در پی دريافت خبري مبني بر اينكه، شخصي با جعل عنوان بازپرس دادگستري به دادسراي عمومي و انقلاب فومن مراجعه و قصد دريافت مجوز پخش اوراق بخت‌آزمايي به نام اداره بهزيستي را دارد، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات نامحسوس دريافتند كه متهم در نظر دارد با جعل عنوان و اخذ مجوز قضایی اقدام به كلاهبرداري كند، بنابراين كلاهبردار 42 ساله توسط ماموران شناسايي و دستگير شد.
وي با اشاره به اينكه با استعلام از سوابق متهم مشخص شد وي داراي 5 فقره سابفه كيفري است، تصريح كرد: متهم در تحقيقات پليس سرانجام به جعل عنوان و قصد كلاهبرداري از اين طريق اعتراف كرد.
سرهنگ جعفرزاده خاطر نشان كرد: در بازرسي از خودرو و كيف اين كلاهبردار 11 دسته چک از بانک‌های مختلف به نام همسرش و تعدادی اوراق خام قبولی وثیقه، کشف و ضبط و متهم جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.

 كشف 7 دستگاه پنل خارجي كولر قاچاق در رودسر

فرمانده انتظامي رودسر از كشف 7 دستگاه پنل خارجي كولر قاچاق به ارزش 100 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ  رمضانعلي پورقاسم با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان حين گشت‌زني در كمربندي رودسر به يكدستگاه خودرو پيكان وانت با بار پنل كولر مشكوك شده و دستور توقف اين خودرو را صادر كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو 7 دستگاه پنل كولر اسپلت 24 هزار خارجي قاچاق كشف و ضبط شد،تصريح كرد: ارزش كالاي كشف شده 100 ميليون ريال است.
فرمانده انتظامي رودسر با اعلام اينكه راننده 35 ساله جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را به پليس 110 اطلاع دهند.