مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد:از عمده ترین چالش ورزش استان ضعف در زیرساخت های ورزشی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،  مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مطرح کرد:از عمده ترین چالش ورزش استان ضعف در زیرساختهای ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : با وجود تلاش ها و پیگیری  های  مسئولین استانی و کشوری در این حوزه  باز هم این مشکلات و چالش ها  بصورت کامل مرتفع نشده و این مقدار بی‌شک  کافی نیست‌.

مدیر کل ورزش  و جوانان گیلان اظهار داشت: در حوزه زیرساختی در گیلان ما  از یک ورزشگاه استانداردی که سازمان لیگ آن را تایید  کند ، برخوردار نیستیم که این فقط  مختص یک رشته خاص  ورزشی نیست، بلکه در همه رشته های ورزشی این کمبود دیده می شود‌.

وی با اشاره به اینکه : فعال تر کردن هیات های ورزشی، امری ضروری است تاکیدکرد: در طول حدود ۳ ماه تصدی بنده در این منصب اولین دیدار  را با روسای هیات های ورزشی استان  برگزار کردم و در همان جلسه  نیز هیات های ورزشی را موتور محرکه ورزش های قهرمانی عنوان کردم.

جهانبخش آرمان  در ادامه گفت: در بحث باشگاههای پرطرفدار در رشته های مختلف ، باشگاه های پرهوادار بیشتر در رشته فوتبال می باشد که امروزه بزرگترین دغدغه ما وضعیت باشگاه ملوان انزلی، شهرداری آستارا، سپیدرود رشت، چوکای تالش، مقاومت آستارا، داماش گیلانیان، شهرداری فومن و… در لیگ های یک و سه است که در این بین تیم ملوان برای صعود به لیگ برتر فوتبال در شرایط بهتری قرار دارد.

وی  از دیگر اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی گری خود به تکمیل ورزشگاه تختی بندرانزلی، با نصب ۴ پروژکتور و نور استاندارد و تعویض صندلی های تماشاگران و اصلاح چمن ورزشگاه اشاره کرد و افزود: ورزشگاه پوریای ولی و وحدت آستارا و همچنین ورزشگاه عضدی قدیمی ترین و بزرگترین ورزشگاه در رشت که میزبان باشگاه های پرهوادار استان است نیز با تجهیز چمن طبیعی، نصب نور های VIP و ترمیم رختکن های آن نیز اصلاحات اساسی صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  با اشاره به برنامه های اداره کل در خصوص تکمیل پروژه های ورزشی استان و بازدید از اماکن ورزشی شهرستان ها افزود : محافظت و نگهداری  از اماکن ورزشی بسیار ضروری و مهم بوده و اگر گزارشی مبنی بر عدم رعایت در این خصوص دریافت نمایم با این مساله برخورد خواهیم داشت.

جهانبخش آرمان در خاتمه اظهار داشت: تجهیز سالن های ویژه بانوان  ، ارتقای امور بانوان به معاونت بانوان طی پیگیری های صورت گرفته جز برنامه های این اداره می‌باشد.