میرغضنفری گفت:از عبور خودروهای بدون زنجیر چرخ و تجهیزات در محورها و راههای مواصلاتی شهرستان رودبار جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودبار،اسماعیل میرغضنفری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: با توکل به خدا، تجارب گذشته و هماهنگیهای انجام شده تلاش می کنیم از بحران سفید پیش رو رو سفید بیرون آئیم.
وی افزود: نزولات جوی و بارش برف را که افزایش منابع آبی و کشاورزی و زراعت خوب را نوید می دهد، به فال نیک می گیریم و امیدواریم با کاهش دغدغه های احتمالی و خدمات رسانی بموقع، کام مردم تلخ نگردد.
فرماندار با بیان اینکه بازگشایی راهها و برقراری عبور و مرور از اولویت های اصلی شورای هماهنگی مدیریت بحران است یادآور شد: امکانات شهرداریها، شرکتهای خصوصی و حتی دهیاریها باید مددکار راهداری و حمل و نقل جاده ای باشد.
میرغضنفری آماده بودن کادر پزشکی و درمانی و نیز مهیا بودن لوازم، تجهیزات و دارو در بیمارستانهای رودبار، منجیل و لوشان، مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه ها را یادآور شد و افزود: شبکه بهداشت و درمان نسبت به مراقبت و انتقال مادران باردار به نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستانی اهتمام لازم را داشته باشد.
وی با اشاره به توصیه های مکرر پلیس، تأکید کرد: به جهت حفظ جان رانندگان و مسافران، تسهیل در آمد و شد و جلوگیری از وقفه در خدمات رسانی، از عبور خودروهای بدون زنجیر چرخ و تجهیزات در محورها و راههای مواصلاتی شهرستان رودبار جلوگیری می شود.
وی همچنین با پیگیری وضعیت سوخت، برق و دیگر موارد ضروری از صنعت، معدن و تجارت خواست تا با تأمین و ذخیره آرد کافی، هماهنگی لازم را برای فعالیت فوق العاده نانوائیها بعمل آورد.