چند روز پیش شبکه باران گزارشی از یک سگ سیاهکلی منتشر کرد که روی دست همه سگ های دیگر بلند شده و کار خارق العاده ای انجام می دهد.

به گزارش ندای گیلان،«مرزهای کوه خواری در ایران جا به جا شد!» تصویری از یک ساختمان نیمه آماده در دل کوه منتشر شده که برای ساخت آن قسمتی از کوه برش خورده و از بین رفته است و در کپشن آن هم آمده: «ساخت در دل کوهی که مزارع چای هست و منابع ملی!» کاربری در این باره نوشته: «واقعا همین طوری پیش بریم کم کم باید با طبیعت شمال کشورمون خداحافظی کنیم!» کاربر دیگری هم نوشته: «این همه سازمان و اداره برای حفظ طبیعت وجود داره اما بازم این همه کوه خواری و زمین خواری انجام میشه. واقعا متاسفم!». کاربر دیگری هم نوشت:«من موندم که مسئولان این منطقه کجا بودند که این همه خاک خارج و این ویلا ساخته شده اما اون‌ها خبر دار نشدن!»

توضیح:این کوه خواری برای احداث کارخانه چای‌سازی در منطقه سرچشمه لاهیجان لاهیجان انجام شده است.

توطئه آمریکا برای آجیل نخریدن مردم ایران

واکنش رئیس اتحادیه آجیل فروشان به پویش «نه به خرید آجیل» که گفته بود: «این کمپین به دلیل این که آمریکا تولیدکننده آجیل است از آمریکا هدایت می شود!»در فضای مجازی بسیار بازنشر شد و کاربران هم به آن واکنش نشان دادند. احمدی همچنین گفته: « در شب چله نیز چنین کمپینی راه اندازی شد اما موفقیت آمیز نبود زیرا مردم آجیل مورد نیاز خود را خریداری کردند.» کاربری نوشت: «برید همه پسته ها رو صادر کنید تا هم ارز آوری داشته باشید و هم بازار رو از آمریکا بگیرید!» کاربر دیگری نوشت: «آقای عزیز !این کمپین رو جیب مردم هدایت می کنه ،نه آمریکا.»

سروصدای سگ تعمیرکار سیاهکلی در فضای مجازی

چند روز پیش شبکه باران گزارشی از یک سگ سیاهکلی منتشر کرد که روی دست همه سگ های دیگر بلند شده و کار خارق العاده ای انجام می دهد. این سگ که در یک مغازه تعمیرگاه کار می کند همه ابزارهای تعمیرگاهی را می شناسد و هرکدام را که صاحبش بخواهد، می آورد. کاربری نوشته: «واقعا جالبه. معلومه که صاحبش چقدر باهاش کار کرده.» کاربر دیگری هم نوشته: « لامصب تواناییش از منم بیشتره!»

دریافت وام میلیاردی در چند دقیقه بدون درد!

واکنش جالب رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید به گرفتن وام ۶۵ میلیاردی «حسین هدایتی» در 20 دقیقه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرارگرفت. رشیدپور هنگام خواندن این خبر گفت که به گیرنده های خود دست نزنید و سپس گفت: «البته میلیون ها نفر بعد از 65 میلیارد دقیقه، 20میلیون وام هم نتوانستند بگیرند.» کاربری نوشت: «برای وام ازدواج باید روزها و ساعت ها تو صف وایسی و تازه امضاهایی که ازت می گیرن بیشتر از 20 دقیقه طول می کشه، آخرشم می گن بودجه نرسید.» کاربر دیگری نوشت: «همین وامای 20 دقیقه ایه که دیگه بر نمی گرده و الا اون طفلی عروس و دامادی که ضامن میارن به هر بدبختی شده وامشون رو تسویه می کنن.»

سایت پرداخت رشوه!

«در هند سایتی وجود دارد که مردم به هر اداره‌ای که مراجعه می‌کنند، میزان رشوه‌ای را که پرداخت کردند، اعلام می‌کنند! به این صورت اداراتی که فساد بیشتری در آن ها وجود دارد معرفی می شوند…» این خبری است که این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و خبرساز شده است. کاربری در این باره نوشته: «کاش توی همه کشورها این جور سایتی راه بیفته!»