رمضانپور:در لیست ما از افرادی حمایت شده که به مشی دولت نزدیکند، تندرو نیستند، منطقی اند و همراه مردم و نظام هستند.

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی در گفتگویی در پاسخ به اظهارات سردار علیزاده مبنی بر اینکه اکثر نماینده های گیلان اصولگرا هستند، اظهار کرد: بیانات سردار علیزاده صحیح است و ایشان صاحب نظرند؛ آیا ما می توانیم در مقابل اظهارات سردار حرف بزنیم؟

وی با بیان اینکه از سردار علیزاده سوال کنید که آیا در گیلان اجازه داده اند که اصلاح طلبی تایید صلاحیت شود یا خیر، ادامه داد: در کجای استان شما سراغ دارید که یک نامزد اصلاح طلب بوده و تایید صلاحیت شده است و مورد تایید ما قرار گرفته است؟

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان استان گیلان با اشاره بر اینکه از اصلاح طلبان معتدل در رقابت اصولگرایان تندرو حمایت شده است ، افزود: در کنار این قضیه از افردای همچون جعفرزاده، حسنی، جمالی، داداشی و دلخوش و لاهوتی هم حمایت کرده ایم چون به دولت نزدیکند.

وی با اعلام اینکه ما اکنون نسبت نماینده های ما به اصولگرایان شش بر چهار است، گفت:نامزدهایی را که اصلاح طلبان و اعتدال گرایان حمایت کردند شش نماینده و افرادی که اصولگرایان حمایت کردند چهار نماینده است که وارد مجلس شده اند.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه یقینا یک نفر از اصولگرایان روانه مجلس خواهد شد، ادامه داد: ما تنها نماینده ای که در رشت مورد حمایتمان است، حسنی است و یقینا یک نماینده اصولگرا از رشت به مجلس خواهد رفت.

وی با بیان اینکه با فرستان یک نماینده از رشت و یک نماینده از رودبار ما هشت بر پنج می شویم، ادامه داد: با این حال سردار علیزاده این اعداد را از کجا آورده اند که اعلام می کنند اکثر نماینده های گیلان اصولگرایان بوده اند؟

رمضانپور با تصریح بر اینکه بله تایید می کنم که این نامزد ها اصولگرا بوده اند، افزود: این نامزد ها از افرادی هستند که مورد حمایت ما بوده اند.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با تاکید بر اینکه قربانی نماینده استانه اشرفیه نماینده ای اصولگرا است، ادامه داد: آیا محمد حسین قربانی در لیست حمایت از اصولگرایان بوده است یا دکتر رمضانی که رای نیاورد.

وی در خصوص حاشیه این روزهای یکی از نامزدهای رودبار که خود را از اصلاح طلب بودن مبرا می داند، گفت: نظر شورای مشورتی ما در رودبار قبل از اینکه دکتر چگینی صلاحیتش برسی شود روی ایشان بود و احتمال داشت که گزینه ما هم در رودبار چگینی باشد.

رمضانپور با اشاره بر اینکه اصلاح طلبان رد صلاحیت گسترده شده اند، خاطرنشان کرد: در لیست ما از افرادی حمایت شده که به مشی دولت نزدیکند، تندرو نیستند، منطقی اند و همراه مردم و نظام هستند.

وی با بیان اینکه در تصمیمات خود همواره توصیه های شورای مشوتی شهرستان ها را لحاظ کرده ایم، افزود: نظر شورای مشورتی در رودبار این بوده که از گودرزوند چگینی حمایت شود.

رمضانپور با بیان اینکه چگینی هم در هیأت اجرایی و هم در هیأت نظارت استان تایید شده بود اما در تهران رد صلاحیت شد، افزود: ما در صورت تایید چگینی از وی حمایت می کردیم اما این نامزد در رسانه های گیلان اعلام می کند که من اصولگرا ام و اصلا” اصلاح طلب نیستم.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با انتقادی از انتشار مطلبی در یکی از روزنامه های گیلان اضافه کرد: این روزنامه از قول گودرزوند چگینی نوشته است” دروغ رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان” که این مطلب از سوی چگینی مورد واکنش و رد اصل مطلب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اصلا از مشی چگینی بی خبر است، بیان کرد: ما معتقدیم که اصلاح طلبی یک سری مولفه هایی دارد و ایشان حتما در خودش این مولفه ها را نیافته و ما کسی را اجبار نکرده ایم که اصلاح طلب باشد و اعلام کرده که اصلاح طلب نیست.

رمضانپور با اشاره بر اینکه از مولفه های اصلاح طلبی انقلابی بودن، خدمت به مردم، عدم سوء اخلاق، نداشتن مسئله مالی و همراه نظام بودن است، ادامه داد: ما خودمان را را متعلق به نظام می دانیم و از دلسوزان نظام اسلامی هستیم./کاسپین