جعفرزاده با بیان اینکه از زمان شورای پنجم تازه با مشکلات شهر رشت آشنا شدیم گفت:گذشته کسی مشکلات را با ما در میان نمی گذاشت .

به گزارش ندای گیلان،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در دیدار با شهردار رشت با بیان اینکه برای بررسی وضعیت مالی شهرداری این شهر در ابتدا باید ردیفهای هزینه را مشخص کنید اظهار داشت: در بخش درآمدها دو موضوع کمکهای دولتی و منابع دولتی و درآمدهای داخلی در اشکال مختلف، را از هم جدا کنید.

 نماینده های مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مشخص شود که شهرداری رشت از ظرفیتهای قانونی به چه میزان بهره گرفته است و اجحاف های شده در حق شهرداری مشخص شود تا برای دفاع از حقوق شهرداری ما وارد عمل شویم.

وی با اشاره به بودجه شهرداری در سال ۹۵ و ۹۶ گفت: اولویت بندی پروژه ها و تعیین درصد پیشرفت پروژه ها مدنظر باشد و باید شهرداری افزایش درآمد داشته باشد. توجه شود که برای افزایش درامد ما نمایندگان مجلس کجا می توانیم به شما کمک کنیم و باید این امر از سوی شهرداری تعریف شود موضوعات مختلفی در شهرداری وجود دارد که اگر لیست شود بسیار است اما کارهایی را که از عهده نمایندگان برمی آید مشخص شود و حتما شهردار نیز برای اینکه بودجه واقعی تر شود تدابیری دارد.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه نمایندگان در کنار شهرداری هستند تصریح کرد: مطالبات شهرداری از وزارتخانه های دولتی را به ما نمایندگان بسپارید .

وی با تاکید بر پی گیری های خود برای اجرایی شدن پروژه قطار شهری رشت گفت: من کپن خود را برای این پروژه خرج کردم و هر کاری از دستم بر بیاید برای انجام آن کوتاهی نمی کنم .

وی با اشاره به طرح باز آفرینی رشت تصریح کرد: یکی از شهرهای موفق در حوزه بافت فرسوده گچساران است که شهر را دگرگون کرده اند ، رشت نیز باید از شهرهای موفق الگو گیری کند من در طی چند روز آینده سفری به این شهر خواهم داشت.

از زمان شورای پنجم تازه با مشکلات شهر آشنا شدیم

جعفرزاده در ادامه با بیان اینکه تعامل حلال مشکلات است و از زمان شورای پنجم تازه با مشکلات شهر آشنا شدیم در گذشته کسی مشکلات را با ما در میان نمی گذاشت تاکید کرد: با نیت خیری که شهرداری رشت دارد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: باید یک رابطه منطقی و خوب ایجاد شود اگر این مهم استمرار یابد می توانیم مشکلات را حل کنیم باید دقت شود اگر ما نمایندگان مجلس بر اطلاعات لازم اشراف نداشته باشیم چطور می توانیم کمک کنیم .