نماینده ولی فقیه در گیلان حفظ حجاب، پیروی از مقام معظم رهبری و صیانت از انقلاب را ادامه راه شهید پاینده عنوان کرد و گفت: پاینده برای حفظ ارزش‌های اسلامی به شهادت رسید.

به گزارش ندای گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با خانواده سروان حسن پاینده شهید عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: پاینده در راه حراست از کشور و ارزش‌های اسلامی به شهادت رسیده است.

وی، جایگاه شهید پاینده را در بهشت عنوان کرد و افزود: پاینده به دلیل اجرای موفق ماموریت‌ها، ۲۳ مرتبه توسط فرماندهان خود تشویق شد و این امر افتخاری برای نیروی انتظامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید پاینده افتخار تمام مردم ایران به‌ویژه گیلانی‌هاست، تصریح کرد: همواره مردم یاد شهدا را زنده نگه می‌دارند و یاد شهید پاینده در دل‌ها زنده است.

آیت‌الله فلاحتی، شهادت پاینده را در راستای اجرای ماموریت در کشور اسلامی و امام زمان(عج) دانست و بیان کرد: زمانی جوانان در جبهه‌های جنگ به شهادت می‌رسیدند اما پاینده در این زمان برای دفاع از نظم و امنیت به افتخار شهادت نائل آمده است.

وی به اظهار ناراحتی مردم رشت نسبت به شهادت پاینده اشاره کرد و متذکر شد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم مجرمان کوردل را به اشد مجازات برساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نبود شهید پاینده در جمع خانواده و اجتماع یک ضرر است، گفت: پاینده به آرزوی خود که شهادت و دیدار پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) بود، رسیده است.

آیت‌الله فلاحتی حفظ حجاب، پیروی از مقام معظم رهبری و صیانت از انقلاب را ادامه راه شهید پاینده عنوان کرد و یادآور شد: مردم کسانی که برای آنها ایجاد امنیت می‌کنند، را دوست دارند.

وی با بیان اینکه تمام مردم گیلان برای پاینده که برای دفاع از دین و انقلاب جان خود را فدا کرد می‌سوزند، اظهار کرد: شهید پاینده در راه انقلاب و ارزش‌ها جانفشانی کرد و این افتخاری برای ملت ایران است.

امام جمعه رشت، شهید پاینده را متعلق به تمام مردم گیلان و ایران دانست و بیان کرد: یاد شهید پاینده همواره در دل‌ها زنده است و از او با افتخار نام برده می‌شود.