با حکم مصطفی سالاری،استاندار گیلان محمد رنجبر نیاول معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری لنگرود، به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

به گزارش ندای گیلان، سرپرست فرمانداری لنگرود در گفت و گویی اظهار کرد:  در شرایط کنونی ضرورت دارد تا بر اساس سیاستهای ابلاغی دولت محترم و سیاست های کلی ابلاغی نظام برای مقابله با دسیسه های دشمنان، تمام تلاش و مساعی مان را بکار گیریم.

رنجبر تصریح کرد: حل بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی نیاز به تلاش، برنامه ریزی و جذب سرمایه‌گذاری‎ دارد که تنها با ایجاد محیط آرام و امن می‎تواند تحقق یابد و حل مسائل داخلی ما مستلزم همبستگی مسئولان کشور خواهد بود و اعتقاد داریم که باید این همبستگی در داخل به اتخاذ استراتژی در سیاست خارجی کشور منجر شود که بدون بهانه دادن به دشمنان ایران، بتوانیم توطئه های دشمنان ایران، در شرایط فعلی خنثی کنیم و هم بتوانیم با دنیا روابط گسترده ای داشته باشیم.

 

وی افزود:باید در حال حاضر باید از دولت و دیگر ارکان های نظام حمایت همه جانبه صورت گیرد تا دامنه مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان ایران به حداقل کاهش یابد و با همگرایی بیشتر در جهت تقویت همبستگی داخلی باشیم تا دامنه مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهیم.

رنجبر ادامه داد: با مساعی و تلاش صورت گرفته در بخشهای مختلف از جمله بحث بوم گردی و استفاده از پتانسیل های بخش گردشگری شهرستان لنگرود و برنامه ریزی برای تقویت بخش اقتصاد کشاورزی از جمله چای، نوغانداری، باغداری، مرکبات و برنج و همچنین صنایع دستی مرتبط با قابلیت های شهرستان، تاکنون برنامه ریزی ها و اقدامات اساسی صورت گرفته است که می تواند برای ارتقاء تولید ثروت و اشتغال در شهرستان لنگرود بسیار مثمر ثمر باشد.

سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر کمک به دولت برای حل مشکلات تاکید کردند و در وضعیتی که آمریکا جنگ تمام عیار اقتصادی را بر علیه ایران آغاز کرده و کشور مبتلا به مشکلات جدی اقتصادی است، امروز دیگر تبعات برخورد با دولت محدود به آقای روحانی نمی شود و کلیات نظام ضربه می خورد.

رنجبر درخصوص برنامه های خود درباره استفاده از ظرفیت رسانه ها، جوانان و بانوان در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی شهرستان لنگرود اظهار کرد: حضور بانوان در همه سطوح مدیریتی نشانگر حمایت دولت از حضور فعال اجتماعی بانوان است و من همه تلاشم را خواهم کرد تا به گونه ای گام بردارم که زمینه ساز جلب اعتماد برای حضور بیشتر بانوان در سطوح مدیریتی باشم و در سطوح مدیریتی، پست ها باید براساس توانمندی افراد اختصاص یابند و فارغ از مسائل جنسیتی در این موارد تصمیم گرفته شود.

 

وی در ارتباط با تاثیر و نقش رسانه ها در حل و فصل مشکلات جامعه افزود: توجه و توسعه رسانه ها، راه را برای پیشرفت و توسعه هموار می کند و دولت همواره در تمامی امور نیازمند مشورت با رسانه هاست؛ باید اذعان کنم که از خانواده رسانه هستم و باید تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی شهرستان درخدمت رسانه ها باشد.

رنجبر نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی و سازندگی کشور در دوران پس از جنگ را بر کسی پوشیده ندانست و گفت: نقش جوانان نقشی تاثیرگذار و تحول آفرین و ماندگار در تاریخ انقلاب است که یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ارائه فرصت های برابر برای همه اقشار جامعه بویژه جوانان جهت شرکت در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی است.

سرپرست فرمانداری لنگرود در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های بانوان و جوانان از جمله سیاست های دولت است اما همانگونه که استاندار محترم گیلان اشاره کردند متاسفانه برخی ها پس از انتصاب ها، کارشکنی های بسیاری  انجام می دهند اما ما به همراه دولت و مباحث قانونی همواره بر جوانگرایی مصمم هستیم، لذا در انتصابات همسو بودن افراد با سیاست های دولت و تامین منافع ملی، محلی و مردم مدنظر می باشد و با حمایت استاندار محترم گیلان، برنامه های ویژه ای برای استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در فرمانداری و ادارات در دست اقدام داریم.