رمضانپور:از آقایان خاتمی و کرباسچی تا جایی که بنده اطلاع دارم به عنوان رئیس شورا دعوتی از این عزیزان صورت نگرفته است

به گزارش ندای گیلان، احمدرمضانپور نرگسی، رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان استان گیلان در گفتگویی در خصوص ایجاد تغییر در مدعوین حامیان لیست امید و جایگزینی آقایان کواکبیان، حضرتی و شکوری راد به جای آقایان کرباسچی و محمدرضا خاتمی گفت: ما هیچ دعوتی از آقایان خاتمی و کرباسچی نداشته ایم و این مسئله تنها در فضای مجازی بوده است.

وی افزود: آقای کواکبیان با توجه به آنکه برای حضور در ستاد آقای جمالی به رودبار آمدند از وی درخواست کردیم که به رشت نیز بیایند، آقای حضرتی نیز به عنوان یک هم استانی در جمع ما حضور خواهند داشت و آقای شکوری راد نیز از طریق ستاد جوانان اصلاح طلب کشور دعوت شده اند اما از آقایان خاتمی و کرباسچی تا جایی که بنده اطلاع دارم به عنوان رئیس شورا دعوتی از این عزیزان صورت نگرفته است.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان همچنین در خصوص عدم حضور چهره های اصلاح طلب و اعتدالی مانند علیرضا سحرخیز، یونس رنجکش و یا کیوان محمدی در گردهمایی حامیان لیست امید با حضور دکترمحمدرضا عارف گفت: هیچ مسئله ای در این خصوص وجود ندارد، اینکه بنده برای مثال در مراسم روز گذشته ی تشییع والده ی آقای نوبخت حضور نداشتم دلیل بر وجود مسئله ای می باشد؟! عدم حضور چهره های شاخص اصلاح طلبان و اعتدالی در گردهمایی لیست امید دلیل بر وجود اختلاف نیست.

رمضانپور نرگسی با اشاره به مطلب منتشر شده در برخی از سایت ها مبنی بر خالی بودن تعداد زیادی از صندلی های سالن تختی ورزشگاه عضدی در روز گردهمایی حامیان لیست امید با حضور دکتر عارف گفت: وقتی یک نفر ساعت 9 تا 9:30 صبح در سالن حاضر می شود و از صندلی خالی عکس می گیرد تا بگوید سالن خالی بوده باید تاسف خورد.

منبع:خزرانلاین