دو کاربر عربستانی در یکی از شبکه های اجتماعی در خصوص اقدامات اخیر در کشور عربستان در حال گفت وگوی زنده بودند که ناگهان یک موضوع باعث اختلاف نظر شد و به صورت آنلاین یکدیگر را کتک زدند آن هم به این گونه که به دستگاه های خود ضربه وارد می کردند.
اولین کتک کاری آنلاین!

ویدئوی کتک کاری آنلاین دو تن از کاربران یک شبکه اجتماعی به عنوان اولین کتک کاری آنلاین در فضای مجازی دست به دست شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت. ماجرا از این قرار بود که دو کاربر عربستانی در یکی از شبکه های اجتماعی در خصوص اقدامات اخیر در کشور عربستان در حال گفت وگوی زنده بودند که ناگهان یک موضوع باعث اختلاف نظر شد و به صورت آنلاین یکدیگر را کتک زدند آن هم به این گونه که به دستگاه های خود ضربه وارد می کردند. کاربری نوشت: «این دعواها یه خوبی داره اونم اینه که خسارت جانی در پی نخواهد داشت و هر کی به اموال خودش خسارت می زنه و هر کی آروم تر باشه در پایان خسارت کمتری می بینه.» کاربر دیگری نوشت: «اینا دیگه فضای مجازی رو خیلی جدی گرفتن.»

ردپای صدرالساداتی در طلاق جنجالی!

ماجرای طلاق پسر سفیر سابق کشورمان از همسرش که چندی پیش روح ا… صدرالساداتی در صفحه اینستاگرامش تصاویر زندگی لاکچری و تصاویر خصوصی ازدواج آن ها را منتشر کرده بود، با بازتاب زیادی همراه شد. محسن مرادیان پسر سفیر سابق در یادداشتی در صفحه شخصی اش با اعلام خبر جدایی اش از آناشید حسینی، خطاب به صدرالساداتی مطالبی را نوشت که در بخشی از آن آمده است: «یادت می آید از تو خواستم به تهران بیایی و از نزدیک با ما آشنا شوی و تحقیقی درباره پدر و خانواده ام کنی؟ یادت می آید گفتم همسرم مدتی است با حجاب شده و توان تحمل این فشار را از سمت مذهبیون به اصطلاح مذهبی ندارد؟ یادت می آید با شعار صدرالساداتی تنها نیست تشویقت می کردند و تو روز به روز خوشحال تر به ادامه راهت امیدوار می شدی؟ راستی برادر حال عدالت خواهی ات چطور است؟ بگذریم، به من بگو حال خودت چطور است؟»

سرقت اطلاعات بانکی با عنوان سجام

دلیلی که این همه اعلام می شود مراقب اطلاعات شخصی و بانکی تان در اینترنت باشید این است که عده ای با سوء استفاده از این اطلاعات اقدام به کلاهبرداری از شما می کنند. رئیس پلیس فتا از دستگیری یک باند کلاهبرداری و معرفی به دستگاه قضایی خبر داده و گفته است: «این باند از طریق فیشینگ به اطلاعات ۳۰ هزار حساب بانکی افرادی که به سامانه سجام مراجعه کرده بودند، دست پیدا کرده و بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم از حساب متقاضیان به سرقت برده اند.» به گفته وحید مجید، هفت متهم مرد و زن در استان‌های مختلف در رابطه با این پرونده دستگیر شده اند. کاربری نوشت: «اطلاعات شخصی و بانکی تون رو توی هر سایتی قرار ندید و قبل از این که این اطلاعات رو در سایتی بنویسید از اصالت بانک اطمینان پیدا کنید.»

دل گفته و گلایه فردوسی‌پور

ویدئویی از لحظه دریافت جایزه دستاورد فارغ التحصیلان در فضای مجازی منتشر شد که در آن عادل فردوسی پور در مراسم آنلاین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف گفت: «همیشه به دانشجوهایم می گفتم بمانید تا این کشور را باهم بسازیم ولی بعد از کنار گذاشته شدنم دیگه جوابی برای آن ها نداشتم.» او همچنین در پایان بیان کرد: «امیدوارم بستری فراهم شود تا افرادی که کشورشان را دوست دارند بتوانند کار کنند.» کاربران هم به این  ویدئوی فردوسی پور واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «کاش واقعا به جای حذف آدما به فکر جذبشون باشیم و کاری کنیم در کنار هم کشور بهتری داشته باشیم.» کاربر دیگری نوشت: «این که به خاطر اختلاف سلیقه آدما رو حذف می کنیم کمکی به بهتر شدن کشور نمی کنه. باید همه با هم کشور رو بسازیم.»

خراسان