وزیر کشور تاکید کرد: ما از برنامه همه گروه‌هایی که به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند اطلاع داریم.

به گزارش ندای گیلان، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تشییع پیکر شهدای ناجا که در حادثه گلستان هفتم پاسداران به شهادت رسیدند اظهار کرد: ما با انواع و اقسام توطئه‌ها، فریب‌ها و اقدامات مختلف از طرف دشمنان خود در طول مسیر انقلاب مواجه بوده‌ایم، ‌هستیم و خواهیم بود برای اینکه تعهد و پیمان خود را در مسیر هویت دینی، اسلامی، استقلال، عزت، غیرت و آزادی گذاشته‌ایم شیطان همیشه با هویت اسلامی و غیرت در تضاد است و جنگ باطل علیه حق همیشه بوده و خواهد بود.

وی افزود: مجموعه اقداماتی که در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی انجام می‌شود ناشی از کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی از ضرب شستی است که نیروهای ما در شش سال گذشته و طی نبرد ملت‌های مقاوم سوریه، عراق، لبنان و یمن با پشتیبانی ایران علیه آمریکا و اذنابش صورت گرفت.

اهم اظهارات وزیر کشور را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*ما در جریان این مسائل هستیم. انواع و اقسام توطئه‌ها توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آن صورت می‌گیرد. ما در این ماه شاهد مجموعه اقداماتی در کشور با تحریک این کشورها و ایادی آنها شاهد بودیم که مردم با صبوری و هوشیاری تمام توطئه‌ها را از بین بردند. ما دیده‌ایم که چقدر علیه این ملت سرمایه گذاری و موضع گیری شده است و پرونده آن را به سازمان ملل برده‌اند. بعد از آن ما اطلاع داشتیم که به دنبال ایجاد حوادث دیگری در حوزه اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در کشور هستند.

*(با اشاره به حوادثی که گلستان هفتم پاسداران تهران اتفاق افتاد)؛ عده قلیلی در نقطه مشخصی و در اعتراض‌های واهی تجمع کرده بو%A

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.