استاندار گیلان گفت:استعلامات بر اساس قانون انجام شود و از هرگونه تصمیم سلیقه ای و موردی پرهیز شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمدعلی نجفی صبح امروز در در جمع فرمانداران گیلان اظهار کرد:اقتصاد مقاومتی مربوط به یکسال و یک دولت نیست.
استاندار گیلان افزود: رویکرد رییس جمهور و دولت در همین راستا بوده و توفیقات خوبی در چندین ماهی که متولی این امر بوده داشته است و آمار و ارقام گویای این واقعیت است.
نجفی با بیان اینکه تورم بالای 40 درصد را به زیر ده درصد رساندن کار سنگینی است گفت: این امر مدتی رکود را با خود به همراه خواهد داشت.
وی با مهم و پر اهمیت خواندن انتخابات پیش رو از زحمات رییس ستاد انتخابات استان و فرمانداران تشکر کرد و افزود:در ستاد انتخابات و فرمانداری رشت همه چیز بسیار مناسب و پویا است.
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همه باید در صحنه حضور داشته باشند و رقابت کنند بیان داشت:تاکید ما بر متن صریح قانون است و اعمال سلیقه و اندیشه خاص را در روند انتخابات نداریم.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اگر تبعیض و رقابت ناسالم وجود داشته باشد دشمنی ها به وجود می آید گفت:استعلامات بر اساس قانون انجام شود و از هرگونه تصمیم سلیقه ای و موردی پرهیز شود.

نجفی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند شرایطی ایجاد شود که  مردم احساس کنند رای شان اثرگذار است اظهار کرد: دوماه پیش رو را باید با صبر و تدبیر و امید طی کنیم .
استاندار گیلان آمار 4 سال دولت یازدهم را نسبت به دولت گذشته در گیلان بسیار قابل دفاع عنوان کرد و بیان داشت: گیلان در شرایطی میزبان ریاست جمهور خواهد بود که تلاش های صورت گرفته نسبت به گذشته بارز و قابل دفاع است.