رئیس سازمان عمران شهرداری رشت از ارسال ماشین آلات این سازمان به مناطق پنجگانه شهرداری جهت تسهیل عملیات برف‌روبی خبر داد.

به گزارش ندای گیلان، میثم حرفت خواه با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری و با اعلام وضعیت جوی، سازمان عمران شهرداری رشت در آمادگی بسر می برد، افزود: اداره فنی و اجرایی سازمان عمران برای مقابله با بحران برف پیش رو، دستگاه ها و ماشین های مجموعه کارخانه آسفالت و اداره فنی را بررسی و بازآمد نموده است و از روز گذشته، تیغه های برف روب بر ماشین های لودر نصب شده و آماده ارسال به ۵منطقه شهرداری می باشد.

وی ابراز کرد: خودروهای ارسالی همراه با شناسه تجهیزات و نام راننده و شماره تماس،  به هر منطقه ارسال می شود.

بر همین اساس ۲دستگاه خودرو لودر و گریدر همراه با نام راننده و  شماره تماس در اختیار منطقه یک قرار گرفته است.

حرفت خواه افزود: ۵دستگاه خودرو اعم از گریدر، بیل بکهو، برف روب، کمپرسی و لودر در اختیار منطقه ۲شهرداری قرار گرفته و همچنین ۳دستگاه در اختیار منطقه ۳ و ۵دستگاه کمپرسی برف روب، لودر معدن و بیل بکهو در اختیار منطقه ۴شهرداری قرار گرفته است و ۱دستگاه کمپرسی برف نیز به منطقه ۵شهرداری رشت ارسال شد.

رئیس سازمان عمران شهرداری رشت همچنین گفت: افزون بر آماده سازی ماشین آلات، ۵۰کیسه  حاوی ماسه و نمک آماده شده و در صورت لزوم در بین محلات توزیع می گردد.

حرفت خواه تاکید کرد: نیروی انسانی سازمان عمران نیز در آمادگی کامل بوده و برای بحران احتمالی برف، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند