ششمین محموله کمک های مردمی گیلان توسط هلال احمر این استان شامل 12 کامیون لوازم خانگی، مواد غذایی و فرش و موکت به مناطق سیل زده استانهای لرستان ، ایلام و گلستان ارسال شد.

به گزارش ندای گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: علاوه بر کمک های ارسالی یک تیم شامل ۱۳ نفر از اعضای جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان که در زمینه های، فرهنگی و روانشناسی مهارت های لازم را دارند در قالب تیم سحر (سامانه حمایتهای روانی و اجتماعی ) به همراه این کاروان عازم لرستان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان هدف از اعزام تیم سحر را حمایت روانی و ارایه آموزش های لازم در شرایط بحران و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

وی با بیان این که مردم نوعدوست گیلان تاکنون 4 میلیارد ریال از کمک های نقدی خود را تقدیم سیل زدگان کردند، اظهار کرد: این کمک ها علاوه بر کمک هایی است که مردم غیور گیلان بصورت مستقیم به حساب 99999 هلال احمر واریز کردند که با توجه به نیاز مناطق به کمک های نقدی ، آسانترین روش، استفاده از کد دستوری *112# جهت کمک به هموطنان سیل زده می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین اذعان داشت : کلیه کارکنان قضایی و دادگستری گیلان 335 میلیون ریال کمک های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کردند.

وی از حرکت انسانی مسئولین و کلیه کارکنان دادگستری گیلان جهت کمک به هموطنان سیل زده تقدیر و تشکر کرد.