امروز قصد داریم بهترین وبسایت برای اجاره ارزان ویلا و سوئیت در نقاط گردشگری کشور زیبا و چهار فصل ایران را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید تا با وبسایت گردشگری قصریاب آشنا شویم.

به گزارش ندای گیلان،چشمانتان را ببندید و فکر کنید که آخرین سفرتان کی؟ به کجا؟ و چگونه بوده است؟ با فکر کردن به خاطرات و لحظات آخرین سفری که داشته اید، چه حسی به شما دست می دهد؟ حس خوبی که همراه با لبخندی می باشد یا حس ناراحتی و پشیمانی؟

باید توجه داشته باشید که برای داشتن سفری خوش، فاکتورها و عوامل متعدد و تاثیرگذاری وجود دارند که یکی از مهمترین آنها، انتخاب اقامتگاهی درست و مناسب با شرایط و علایق شما می باشد. مسافرینی که به شهرهای شلوغ مسافرت می کنند، به خصوص در شهرهای شلوغ و مورد توجه گردشگران، با دغدغه و مشکل پیدا کردن اقامتگاهی مناسب با علایق و شرایطی که دوست دارند مواجه می شوند. برای مثال در فصول بهار و تابستان اجاره سوئیت در تبریز از جمله دغدغه‌های مهم گردشگران و مسافران می‌باشد.

وب سایت قصر یاب به عنوان جامع ترین پلتفرم گردشگری کشور، این مشکلات و دغدغه ها را با استفاده از ایجاد مزیت های رقابتی به راحتی حل کرده است.

اجاره روزانه سوئیت در قصریاب

۱. اقامتگاه‌های منطق بر نیاز گردشگران

تنوع و گستره اقامتگاههای قصریاب، پوشش دهنده انواع اقامتگاه های ویلایی، سوئیت، هتل آپارتمان و اقامتگاه بوم گردی است، که هر گردشگری متناسب با بودجه سفر، مقصد سفر و علایق شخصی خود دوست دارد تا در یکی از انواع اقامتگاه ها با ویژگی های خاصی اقامت داشته باشد.

نظافت اقامتگاه، امکانات رفاهی و بهداشتی موجود و قابل دسترس در اقامتگاه، قیمت واحد، منطقه به جهت دسترسی به جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و سایر امکانات شهری و همچنین ظرفیت واحد، از جمله مواردی هستند که از نظر گردشگران بسیار مهم بوده و برای هر گردشگری متفاوت است. پلتفرم گردشگری قصریاب این امکان را برای هر مسافری به وجود آورده است تا بلافاصله بعد از ورود به وبسایت بتوانند با بهره‌گیری از فیلترهای موجود، مناسبترین اقامتگاه را برای خود انتخاب نماید.

۲. اقامت در واحدهای قصریاب با هزینه ای کمتر

در بسیاری از شهرها هزینه اقامت در هتل بسیار بالا می باشد. خصوصاً اگر تعداد نفرات همراه شما بالا باشد، رزرو هتل بر اساس تعداد تخت خواب و نفرات بوده و همچنین دارای ظرفیت خاصی نیز می باشد. اجاره سوئیت نسبت به اجاره هتل مزیت های بسیاری دارد. علاوه بر اینکه در حالت استاندارد و به صورت میانگین هزینه اجاره سوئیت، ویلا، آپارتمان مبله و اقامتگاه بومگردی، چیزی در حدود ۲۰ درصد هزینه هتل می باشد، در اجاره اقامتگاه های قصریاب، فضای اقامتی بیشتری با امکاناتی کافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب دیگر از قوانین محدودکننده هتل‏ها خبری نخواهد بود و در کنار هم و با صمیمیت بیشتری از اقامت خود لذت خواهید برد.

۳. حذف استرس و آرامش در طول سفر با تضمین بهترین محل اقامت

هنگامی که تصمیم به سفر می‏گیرید، قطعاً یکی از دغدغه‌های شما پیدا کردن محل اقامت مناسب و ایمن می باشد. برای مثال اگر قصد سفر به قزوین را دارید، اجاره سوئیت در قزوین یکی از دغدغه‌های مهم برای شما می باشد. پلتفرم قصریاب با پوشش سراسری تمام اقامتگاه‌ها موجود در شهر قزوین، امکان رزرو محل اقامت شما را حتی، روزها و ماه ها قبل از زمان سفر فراهم آورده است، تا اقامتگاه مناسب خود را رزرو کنید و از بابت محل اقامت خود در آرامش باشید.

۴. یافتن میزبانان حرفه ای و مطمعن در تمام شهرها

تمام میزبانان موجود در قصریاب، افرادی حرفه‌ای و آموزش دیده هستند، که طی مراحلی احراز هویت شده و مورد تایید تیم پشتیبانی ما قرار گرفتند. با استفاده از بخش نظرات هر واحد، شما می توانید امتیازات و نظراتی که مسافرین قبلی برای هر واحد و میزبانش گذاشته اند، استفاده کنید تا راهنمای بسیار مناسبی برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب خود داشته باشید. همچنین شما می توانید نظرات خود را در رابطه اقامت خود در صفحه واحد مورد نظر ثبت کنید تا راهنمای ما در بهبود خدمات و راهنمایی مسافرین و اجاره‏کنندگان بعدی باشید.

۵. رزرو راحت در کمترین زمان ممکن

استفاده از پلتفرم قصریاب بسیار آسان می باشد و شما گردشگران گرامی می توانید به راحتی هرچه تمام تر در صفحه هر شهری اقامتگاه مناسب خود را از بین تمام واحدها انتخاب نمایید برای مثال برای اجاره سوئیت در ارومیه کافی است تا اطلاعات مورد نظر خود را وارد نمایید تا اقامتگاههای مدنظرتان برای شما نمایش داده شود همچنین می توانید با یک تماس از مشاوره تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته بهره مند شوید.

۶. کمک به اقتصادی بودن سفر و کاهش جالب توجه هزینه ها

با افزایش چشمگیر هزینه های زندگی روزمره و دغدغه های زندگی و همچنین با توجه به اینکه در حالت استاندارد حدود یک سوم هزینه هر سفری متعلق به هزینه های اقامتی می باشد تیم قصر یاب تلاش کرده است تا گام بسیار محکمی در کاهش هزینه های اقامتی داشته باشد تا سفر که بزرگترین تفریح در زندگی هر فردی است در زندگی هر شهروند ایرانی کمرنگ نشود و گردشگران در طول سال چند سفر اقتصادی و لذت بخش را داشته باشند.

۷. اشتغال‌زایی

پلتفرم قصریاب با پوشش تمامی نقاط شهرها در تمام استان ها، این امکان را برای همکاری میزبانان در هر نقطه‌ای از کشورمان فراهم آورده است تا علاوه بر کمک به صنعت گردشگری کشور، درآمدی برای هموطنان عزیزمان عاید شود. شما نیز می‌توانید واحدهای خالی و بلا استفاده خود را در قصریاب ثبت کرده و میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور زیبایمان باشید.