فرماندار رشت با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های شهرستان در جهت تحقق شعار سال و جهش تولید، تصریح کرد: هیچ اولویتی بالاتر از ارتقای وضعیت تولید و اشتغال برای مسئولان وجود ندارد.

به گزارش ندای گیلان،میرشمس مومنی زاده  در نشست با چند تن از سرمایه گذاران بخش خصوصی که در دفتر کاری وی برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر هیچ اولویتی مهمتر از تولید و اشتغال در سطح کشور وجود ندارد، افزود: اگر بخواهیم در جهت رفع بیکاری و ارتقای تولید در سطح کشور گام برداریم باید با تمام توان از سرمایه گذاران و کارافرینان حمایت کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان ساخت: همه ظرفیت های موجود شهرستان در جهت حمایت از سرمایه گذاران و تحقق شعار سال بسیج می شوند.
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تسهیل و تسریع روند اداری پیش روی سرمایه گذاران، اظهار داشت: خود را موظف به پیگیری مشکلات پیش روی سرمایه گذاران و کارآفرینان می دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر مومنی زاده حمایت از سرمایه گذاران از طریق تخصیص و جذب تسهیلات را از دیگر راه های توسعه صنعت و تولید عنوان کرد و افزود: در این راستا نیز از همه توانمندی های موجود،در راستای تامین نقدینگی و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران استفاده خواهد شد.