ندای گیلان:مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت از جذب 2 بازیکن لیگ برتری برای فصل جدید خبر داد.

تسنیم نوشت:

محمد پورمحسن با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود در جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: ما با توجه به فاصله نسبتا” زیادی که تا شروع بازی‌های لیگ آزادگان باقی مانده است، تا این لحظه عملکرد مطلوبی داشتیم.

وی با اعلام اینکه تیم سپیدرود با 3 بازیکن جدید قرارداد امضا کرده است گفت: ما با 2 بازیکن که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته اند به نام های ابوذر رحیمی و حامد حاجتی، قرارداد امضا کردیم.

مدیرعامل سپیدرود بیان کرد: همچنین سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود هم پس از یک فصل دوری از این تیم دوباره به سپیدرود بازگشت و مطمئن هستیم که ایشان می‌تواند کمک های زیادی برای موفقیت تیم ما به خرج دهد.

پور محسن با اعلام این که اسکلت فصل گذشته سپیدرود حفظ خواهد شد گفت: روز گذشته سید محمد حسینی دروازه‌بان تاثیرگذار ما، قرارداد خود را به مدت 2 فصل تمدید کرد و ظرف چند روز آینده ما با سایر بازیکنان تمدید قرارداد خواهیم کرد.

وی درباره ترکیب کادر فنی سپیدرود در فصل پیش رو اظهار داشت: ما پس از بررسی برنامه‌های آقای نظرمحمدی و با تصویب هیئت مدیره سکان هدایت امسال سپیدرود را به ایشان واگذار کردیم.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: ایشان در کادر فنی خود از وجود حمیدرضا منصوری از اسطوره‌های ماندگار باشگاه، حامد طباطبایی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و آرش محتمشی پور به عنوان مربی بدنساز استفاده خواهند کرد که درآینده نزدیک در صورت صلاحدید نظرمحمدی یک مربی دیگر به جمع این کادر اضافه خواهد شد.

مدیرعامل ارتش سرخ گیلان با مبهم دانستن سرنوشت مسابقات در فصل آینده گفت: تا این تاریخ که با شما صحبت می‌کنم نه تاریخ شروع بازی‌ها و نه تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ دسته دوم و نه حتی نحوه گروه بندی بازی‌ها مشخص نیست و ما بر فرض مثال نمی‌دانیم در فصل بدنسازی باید تمرینات خود را بر مبنای گروه 10 تیمی قرار دهیم یا 12 تیمی.

پورمحسن حمایت هواداران سپیدرود را بزرگ‌ترین برگ برنده این تیم در کوران رقابت‌ها دانست و بیان کرد: ما در فصل گذشته از حمایت پر شور هواداران‌مان بهره مند بودیم و امیدوارم فصل جدید با تکیه بر این حمایت‌ها و درس گرفتن از اشتباهات فصل گذشته، به لیگ دسته اول صعود کنیم.