تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در هفته ششم از رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول در بوشهر به مصاف هم می روند .

به گزارش ندای گیلان از رشت،تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در هفته ششم از رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول در بوشهر به مصاف هم می روند .

این مسابقه ، عصر امروز پنجشنبه 18 شهریورماه در بوشهر برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار میهمان تیم قدرتمند پارس جنوبی جم است .

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص این بازی بیان داشت: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار حساس ، بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر تیم پارس جنوبی جم به برتری برسد و به جمع تیمهای صدر جدولی بپیوندد .

وی ادامه داد : البته تیم فوتبال پارس جنوبی جم یکی از تیمهای قدرتمند فصل جاری مسابقات جام آزادگان بشمار می رود اما تیم سپیدرود رشت نیز با توجه به پیروزی برابرخونه به خونه بابل ، با روحیه خوب به مصاف این تیم خواهد رفت .

رادانی دیدار خاطرنشان کرد : تا پایان هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم پارس جنوبی جم با کسب 11 امتیاز در مکان دوم و تیم سپیدرود رشت با کسب 10 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند .