تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور ،عصر روز پنجشنبه 11 آبان ماه در شهرستان جم استان بوشهر به مصاف تیم پارس جنوبی جم صدرنشین این رقابتها می رود.

به گزارش ندای گیلان،مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت  اظهار کرد: تیم های فوتبال سپیدرود و پارس جنوبی جم در هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر روز پنجشنبه 11 آبان ماه در ورزشگاه تختی جم رو در روی هم قرار می گیرند.
رادنی دیدار بیان کرد: گرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار بعنوان میهمان باید در خارج از خانه بازی کند اما امیدواریم که با به یک بازی زیبا، امتیاز نیز کسب کند.
وی افزود: خوشبختانه وضعیت روحی بازیکنان سپیدرود رشت مناسب است و همه بازیکنان این تیم آماده رویارویی با تیم خوب و قدرتمند پارس جنوبی جم هستند.
وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی قبلی خود برابر تیم قدرتمند پدیده مشهد به پیروزی 2 بر یک دست یافت و امیدواریم که در دیدار برابر پارس جنوبی جم نیز امتیاز کسب کند.
مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: تا پایان هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پارس جنوبی جم با کسب 22 امتیاز در صدر جدول و تیم سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.
رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور جام خلیج فارس، با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.