زیبایی داخلی نقش مهم و ویژه ای در هر ساختمان ایفا می کند،و البته کیفیت و قیمت محصولات ساختمانی همیشه فاکتور تعیین کننده است.در این مطلب قصد داریم شما را با موفق ترین کلینیک ساختمانی شمال کشور آشنا کنیم.

ندای گیلان:کلینیک ساختمانی علیرضا که از مدیریتی جوان و تحصیل کرده برخوردار است،با ارایه محصولات با کیفیت به قیمت مناسب و رعایت اصل مشتری مداری موفق شده شمار زیادی مشتری جذب و اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را در سطحی گسترده جلب کند.
مدیر این کلینیک در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن بیان خدمات این کلینیک به سوالات مطروحه پاسخ داد.
علیرضا بنده مسئول مدیر کلینیک ساختمانی علیرضا با اشاره به اینکه 《از سنین نوجوانی(13سالگی)فعالیت خود را در این رسته ی شغلی آغاز کرده》متذکرشد:این واحد ارایه دهنده ی خدمات ساختمانی بعد از مرحله سفید کاری است.در واقع ما جدا ازفروش محصولات کلینیک ساختمانی علیرضا کار طراحی و اجرای کابینت،ستون ها،میزLCD,کاشی کاری و…. را انجام می دهیم.وی که دارای مدرک فوق دیپلم عمران و لیسانس معماری است خاطر نشان کرد:درحال حاضر دوره ی کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) معماری را میگذرانم.
مهندس بنده مسئول سپس اعلام کرد که کلینیک ساختمانی تحت مدیریت وی نمایندگی انحصاری کارخانجات کاشی و سرامیک معتبر یزد و میبد را در گیلان و مازندران به عهده دارد و توزیع انواع کاشی و سرامیک ایرانی  و خارجی،تولیدانواع روشویی کابینتی تمامpvcبا برند violetوهمچنین توزیع انواع گاز،هود،سینک،شیرآلات و چینی آلات در فهرست خدمات این کلینیک قرار دارد.
وی افزود:این کلینیک از گیلان و مازندران نماینده فعال می پذیرد.
مدیر کلینیک ساختمانی علیرضا گستره ی خدمات دهی کلینیک تحت مدیریت خودرا شهرهای مختلف  استان گیلان و برخی شهرهای مازندران اعلام کرد و افزود:تنوع کاری بالا،کیفیت برتر محصولات و شرایط مناسب فروش به صورت نقدی و اقساطی از ویژگی های شاخص این کلینیک به شمار می رود.
وی با اشاره به استقبال مصرف کنندگان از خدمات کلینیک ساختمانی علیرضا،اظهار کرد:خوشبختانه تا کنون جلب رضایت مشتریان عزیز موفق بوده ایم وحتی یک مورد هم نارضایتی از خدمات ما گزارش نشده است.از این رو مشتریان ما اعضای فامیل،دوستان،بستگان و آشنایان خود را به این مرکز معرفی می کنند.مهندس بنده مسئول با تاکید بر اینکه اساسا هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است؛افزود:برخلاف بسیاری از واحدهای دیگر،در فروش اقساطی،هیچ سود اقتصادی اضافه ای لحاظ نمیکنیم.
وی همچنین مشتریان کلینیک تحت مدیریت خودرا مهندسین،پیمانکاران،انبوه سازان و صاحبان واحدهای مسکونی شخصی اعلان کرد و افزود:درپروژ های بخش دولتی کمتر مشارکت داریم و عمده مشتریان ما بخش خصوصی هستند معذالک تاکنون با برخی پروژه های مسکن مهرو تعدادی از مجتمع های بخش عمومی همکاری و مشارکت داشته ایم.

مدیر کلینیک ساختمانی علیرضا در ادامه به برخی مشکلات در صنف متبوع خود اشاره کرد و افزود:برخی اشخاص که تبحر و تجربه ای در این حرفه ندارند با اجازه مغازه،مدعی داشتن نمایندگی می شوند حال آنکه به واقع نماینده شرکت و کارخانه معتبری نیستند.
در این حال مصرف کنندگان نیز که اطلاع چندانی در این خصوص ندارند به خرید محصول از چنین مغازه هایی اقدام می کنند که در نهایت با مشکلاتی مواجه می شوند.
وی افزود:بعضا مشاهده شده برخی مصرف کنندگان با در دست داشتن نمونه کالایی به مغازه های مختلف مراجعه می کنند اما موفق به تهیه آن نمی شوند چرا که قبلا از مرکز غیر معتبر خرید کرده که فاقد خدمات پس از فروش است.
مهندس بنده مسئول تصریح کرد:چنانچه مصرف کنندگان با آگاهی نسبت به خرید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجاز اقدام کنند،با مشکل مواجه نخواهند شد چون فروشنده موظف به ارایه خدمات و تهیه جنس از هر نقطه کشور و ارایه آن به مصرف کننده خواهد بود.
وی همچنین تصور برخی اشخاصی مبنی بر اینکه قیمت ها در فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ،گران است را نادرست اعلام کرد و افزود:فروشگاه ها و مراکز دیگر محصولات را با قیمت ارزان تری عرضه می کنند.
وی متذکر شد:این کلینیک با توجه به خرید مستقیم از کارخانجات تولیدی،نسبت به مراکز مشابه دیگر،با قیمت مناسب تری کالاها را در اختیار مشتریان عزیز و مصرف کنندگان قرار می دهد.
مدیر کلینیک ساختمانی علیرضا آنگاه خطاب به مصرف کنندگان خواستار خرید از مراکز معتبر  و نمایندگی های مجاز شد و افزود:توصیه می کنیم مصرف کنندگان عزیز قبل از اقدام به خرید حتما اطلاعات لازم را در خصوص مرکز خرید مورد نظرخود کسب کنند در این راستا می توانند با مراجعه به سایت ها و پرس و جو از افراد آگاه و معتمد خود،نسبت به وضعیت مرکز خرید مورد نظر از جهت کیفیت کالا،نحوه خدمات و قیمت ها اطلاعات لازم را به دست آورده و آگاهانه به خرید اقدام کنند تا بعدا با مشکلی مواجه نشوند.
مهندس بنده مسئول در پایان اعلام کرد این مجموعه دارای پرسنل متعهد و مجرب کاری است که طی سال ها فعالیت،حتی یک مشتری هم از خدمات ما ابزار نارضایتی نکرده که این برای ما افتخار محسوب می شود.
گفتنی است:مدیر کلینیکساختمانی علیرضا در پایان آمادگی مرکز تحت مدیریت خود را همکاری با مهندسین،انبوه سازان و پیمانکاران اعلام کرد.
نشانی:رشت-فلکه رازی-نرسیده به خیابان قلی زاده
33534232           33525320
فکس 33551710          33519747
موبایل:09113375107_09116000635