در دور هفتم رقابت های شطرنج جام ستارگان جهان گابریل سرکیسیان از ارمنستان مقابل سارا خادم الشریعه به پیروزی رسید و پرهام مقصودلو توانست ایوان سکولوف از هلند را شکست دهد.

به گزارش ندای گیلان،در هفتمین شب از رقابت های شطرنج جام ستارگان، تیم منتخب جهان توانست با نتیجه هفت بر سه در امتیازات تیمی، تیم شطرنج منتخب ایران را با پیروزی پشت سر بگذارد.
در دور هفتم رقابت ها گابریل سرکیسیان از ارمنستان مقابل سارا خادم الشریعه به پیروزی رسید و پرهام مقصودلو توانست ایوان سکولوف از هلند را شکست دهد.
مسابقه الکساندردریف از روسیه با امیررضا پور رمضانعلی و روماین ادوارد از فرانسه با احسان قائم مقامی نیز با نتیجه تساوی خاتمه یافت و نایجل شورت انگلیسی توانست پویا ایدنی را مغلوب کند.
ایوان میرو شنگو شطرنج باز اکراینی نیز آرین غلامی را از پیش رو برداشت و لیو چانک لی از چین نیز توانست پوریا درینی را شکست دهد.
میخاییل میچید شویلی از گرجستان نیز موفق شد سید خلیل موسوی را مغلوب کند و مسابقه جهانگیر وحیدف از ازبکستان مقابل شاهین لر پری زنگنه با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
با کسب نتیجه تساوی توسط علیرضا فیروز جاء در مقابل جان الوست از امریکا ، تیم منتخب ایران تنها موفق به کسب سه امتیاز شد و شطرنج بازان منتخب جهان هفت امتیاز را از آن خود کردند.
مسابقات شطرنج بین المللی جام ستارگان از یکشنبه هفته گذشته با حضور آناتونی کارپف اسطوره شطرنج جهان و رئیس فدراسیون جهانی شطرنج آغاز شده است.ایرنا