فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه ادارات باید برای دریافت هرگونه عوارض و بدهی توسط مردم اقدام کنند، تصریح کرد: البته باید در زمان وصول مطالبات شأن و منزلت افراد حفظ شود.

به گزارش ندای گیلان،فرماندار صومعه سرا در نشست شورای اداری اظهار کرد: با توجه به اعتبارات اختصاص داده شده و ابلاغی و به نسبت درخواست های مردم شاید نتوانیم با زمان اندکی که داریم مشکلات را رفع کنیم ولی قطعا با ترسیم اهداف برای توسعه همه جانبه شهرستان به وضعیت مطلوبی می رسیم.

علی فتح اللهی با تأکید براولویت بندی برنامه ها آن را سبب تسریع بخشیدن به کارها برشمرد و افزود: باید با استفاده از مناسب بودن وضعیت و شرایط جوی در شهرستان صومعه سرا پروژه ها را با سرعت بیشتری اجرایی کنیم.

وی  بابیان اینکه در حال حاضر بیشتر تمرکز بر روی این است که ادارات در چه مرحله ای از مبادله موافقت نامه بوده و پیشرفت فیزیکی پروژه ها چند درصد است، گفت: نباید اجازه دهیم فرصت خدمات رسانی و اجرای پروژه ها از دست رود.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با اشاره به اینکه ادارات باید برای دریافت هرگونه عوارض و بدهی توسط مردم اقدام کنند، تصریح کرد: البته باید در زمان وصول مطالبات شأن و منزلت افراد حفظ شود.

فرماندار همچنین ادامه داد: با شناسایی به موقع نقاط آسیب پذیر در مواقع بحران و حادثه خیز می توانیم  به موقع و با استفاده از راهکار و برنامه ریزی مناسبی برای مقابله با بلایای طبیعی عمل کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی رودخانه ها  در سطح شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: زندگی مردم در هنگام بارندگی به خطر افتاده و این نگرانی باید هرچه سریعتر رفع شود.

فتح اللهی با بیان اینکه در حوزه خانه بهداشت اقدامات خوبی در شهرستان صومعه سرا صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر چندین خانه بهداشت و درمانگاه در حوزه های مختلف در حال احداث است.

 


 

 

مهر