رئیس کل دادگستری گیلان بیشترین فراوانی جرم در پرونده‌های ارجاع شده به دستگاه قضایی گیلان را خشونت عنوان کرد و گفت: اخلاق در جامعه به دلیل هجمه دشمنان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

به گزارش ندای گیلان،رئیس کل دادگستری گیلان  در جلسه تکریم از دستگاه‌های برتر گیلان در امر اقامه نماز به افزایش امید به‌ویژه در نسل جوان در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند خسارت‌هایی را به جامعه اسلامی وارد کنند.
احمد سیاوش‌پور با اشاره به اینکه اخلاق در جامعه به دلیل هجمه دشمنان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، اضافه کرد: در 11 ماهه سال جاری ورود 550 هزار پرونده به دستگاه قضایی گیلان قابل قبول نیست.
وی، بیشترین فراوانی جرم در پرونده‌های ارجاع شده به دستگاه قضایی گیلان را خشونت عنوان کرد و متذکر شد: امر مذکور به معنای کاهش تحمل پذیری در جامعه و عصبیت نسبت به همدیگر است.
رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ترویج بی‌بندوباری و بی‌غیرتی در جامعه است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با ترفند مذکور به اهداف خود برسد.
سیاوش‌پور، قوه قضائیه را آینه تمام نمای بخش رفتاری جامعه دانست و بیان کرد: دستگاه قضا گیرنده و صحنه گردان بخش آخر محسوب می‌شود و تولیدکننده ناهنجاری‌ها نیست.